לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2009


אני נתונה תחת כובד של אופטימיזם. אירוני, לא?
עד לא מזמן (בכלל לא מזמן) זה היה כובד של דיכאון, הימאסות טוטאלית מהחיים ופסימיזם מובהק. ועכשיו הכל התהפך.

בעוד כמה ימים אני אלך לישון אצל חבר שלי, בפעם הראשונה. אני לא יודעת מה מתוכנן עדיין, אבל אני משוכנעת שיהיה כיף.
אני אוהבת אותו כל כך, ואין לי ספק שאנחנו הולכים לבלות עוד המון המון זמן ביחד.

הצטרפתי למערכת העיתון הבית ספרי, ואני חלק מצוות של אנשים סופר נחמדים ומוכשרים. בינתיים הפריצה שלי באה, באופן מפתיע וכלל לא מתאים לי - במדור שקשור לזוגות בביה"ס.

ככל שעובר הזמן רעיון הביקור אצל אבא שלי, בחו"ל, נהיה יותר ויותר מציאותי. כרגע אנחנו בשלב של קביעת תאריך.
זה נראה מאוד רחוק, אמנם, אבל הזמן עובר כל כך מהר שאין לי ספק שהשלבים הבאים יגיעו בזריזות.
נכתב על ידי ::Alice:: , 3/2/2009 18:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)