לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

4/2007

תשובות לשאלון השבועי


נניח והייתה לך האפשרות להביט בעצמך מהצד, מה היית רואה?
את "הצלצול" (הכוונה היא לילדה מהצלצול, סמארה, -זוהי צורת ההתנסחות העצובה של בנות כיתה ח' מבי"ס שלי.-).

ואם היית מישהו אחר, היית מתחברת איתך?
תלוי איך אני בעצמי הייתי. אם הייתי כמוני אז כן.

היית חושבת שהמישהי הזו שזו את, היא אדם שמח או דכאוני?
תסתכלו על עיצוב הבלוג ותגידו לי אתם.

מה היית חושבת שיש לשנות בה?
הייתי זורקת אותה לחמישה מהפכים ב"מהפך",
וטיפול פסיכולוגי של שנתיים+.

באופן כללי, האם היית רוצה להיות מישהו אחר?ואם כן, אז מי (כולל מפורסמים)?
אמה ווטסון.
בריטית (המבטא), הארי פוטר (השחקנים), והצרפתית שלה (כי אני מתה לעבור את המבחן ביום רביעי).

מה את אוהבת בעצמך? ומה את שונאת?
העובדה שיש לי מצפון. שאני חושבת פעמיים, או מאה, לפני שאני עושה או אומרת משהו.

שונאת? חלשה מדי.

אילו תכונות, כשרונות ואיכויות היית שמחה שיהיו לך אף על פי שכלל אין לך אותן?
נגינה, ציור.
היכולת להצחיק.

האם את חושבת שיש מה לשפר בביטחון העצמי שלך?
הו, ללא ספק כן.

האם את עסוקה יותר במראה שלך או במה שבפנים?
בשניהם.

האם יש לך נטייה לבקר את עצמך, או להיות מרוצה ממה שאת?
זה משתנה בקיצוניות.

ולסיום, בצורה הפשוטה ביותר: האם את אוהבת את עצמך?
לא כל כך. אולי קצת.

נכתב על ידי ::Alice:: , 30/4/2007 15:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)