לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2007

מסר לאומה.


אם אתם הולכים להיות רופאי שיניים,
תבדקו קודם שאין לכם ריח מסריח מהפה.
(וזה היה משפט שטחי #273).

-

לא מזמן, אמא שלי פגשה אישה שעברה לעירנו.
נודע לה שיש לה בת בת 13. וואו.
במשך השנה האחרונה הרמנו שני טלפונים במטרה להוציא אותה מהמחשב (כי אני לא פרוייקט יעיל מספיק),
ורק היום היא נענתה לבקשתינו.

היא ביקרה איתנו אצל האורטודנט (teenie moment: אעהעההעעעעהה אני קרובה לשלבי סיום של הטיפול!!111אחדמאה),
והתהלכה איתנו ברחבי הקניון. זו בחורה לעניין.

כיאה לאמא שלי, היא כמובן הזמינה אותה אלינו הביתה,
ולאחר שעה של פעילויות שונות ומגוונות (מחשב-קלפים-מחשב) התברר שהיא יצור די נחמד.
אמנם הבלוג שלה די זועק "אני עוד קורבן רוסי של אופנת האימו האחרונה",
אבל כשפוגשים אותה היא בסדר גמור.
-

אז.. יום ההולדת מתקרב. כל יום שעובר אני חושבת יותר ויותר כמה שאין לי חשק לזה.
אני משוכנעת שאפילו אם אני אצליח להרגיש שמחה ביום הזה, זה יהיה כל כך צבוע, לא אמיתי בכלל.
......
נכתב על ידי ::Alice:: , 24/5/2007 20:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)