לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2007

תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה פגעת במישהו ? איך פגעת בו ?
חברה שלי, לפני מספר ימים. היא טוענת שהתעלמתי ממנה.

מתי בפעם האחרונה מישהו פגע בך ? איך הוא פגע בך ?
אבא שלי אמר משהו חסר טאקט לחלוטין.

ואני פוגעת בעצמי הרבה. לא יודעת להסביר איך. עם מחשבות, אני מניחה.

האם בתקופה האחרונה היית בדיכאון ? מדוע ?
חח כן, זו כבר לא תקופה, לצערי.

למה? שאלה עצומה מדי בשבילי שאני אתחיל לענות עליה. עניין של אופי וסביבה, סה"כ.

האם אי פעם חווית אהבה נכזבת ?
לא.

האם אי פעם נפגעת עד כדי כך שניסית להתאבד\חשבת על להתאבד ?
כל יום האמת.
אמנם לא מתוך פגיעה אלא... סתם. הימאסות מהחיים.

האם אי פעם בגדו בך ? אם כן זה פגע בך מאוד ?
לא, אבל אני מתארת לעצמי שזה מאוד יפגע בי אם יקרה דבר כזה.
מצד שני אני כזאת צומי ואני בטח אהנה להיות קורבן תמים ומסכן.

האם נשארת בדיכאון בבית ימים שלמים לא אכלת כלום כתוצאה מפגיעה ?
וויתרתי על ארוחות חיוניות פה ושם, ואכן פגעתי בעצמי בצורה פיזית, כי השנה הייתי חולה לא פחות מ-10 פעמים.

מה הדבר הכי פוגע שעשו לך אי פעם ?
ובכן, יש את העניין של אבא שלי שהחליט ש"יאי, הגיע הזמן להשתחרר מהמחויבות ולהטיס את התחת שלי לארץ אחרת". אמנם לא נפגעתי באופן משמעותי (עניין של גיל, הייתי ילדה קטנה), אבל זו הייתה פגיעה גדולה באמת.

ויש את העניין עם אמא שלי, ש"אוהבת" להסתיר ממני דברים קצת יותר מדי גדולים ורציניים.
זה נותן הרגשה של ילדה קטנה שאי אפשר לסמוך עליה.

נכתב על ידי ::Alice:: , 22/6/2007 14:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)