לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם נהנית מהחופש?
לא.

האם לדעתך ניצלת את החופש הגדול כראוי? הספקת את כל מה שרצית לעשות?
לא היה לי שום דבר לעשות, אז אני מניחה שכן.


האם בילית עם כל החברים או בעיקר לבד? כיצד?
לבד. מחשב. ההמשך ידוע.

עם יד על הלב - האם התגעגעת ללימודים (אפילו קצת)?
לא. אני מסוקרנת לגבי התיכון, אבל גם זה יעלם די מהר.

מה הכי רצית לעשות בחופש? האם הצלחת?
לנגן כמה שירים בגיטרה, ולא. וויתרתי.

האם את כבר מוכנה לתחילת הלימודים? קנית הכל?
כן.

האם לדעתך החופש היה בזבוז זמן? האם הוא ארוך מדי, או שהיית מוסיפה לו עוד חודש?
באיזשהו מקום - כן, זה די נמאס בשלב כלשהו להיתקע בבית, אבל זה לא שמצפה לי משהו טוב יותר בחוץ.
סה"כ, לא אכפת לי כמה זמן החופש כי זה פשוט דוחה את תחילת הלימודים. וזה טוב.

האם קיבלת מהמורה שיעורי בית לחופש? אם כן, כבר עשית אותם, או שאת לא ממש מתכוונת לעשות?
לא שיעורים, אבל נתנו לנו עבודה במתמטיקה כהכנה למבחן שיתקיים בשבועות הראשונים.
עשיתי בקושי רבע ממנה, וגם מה שעשיתי לא בדיוק הבנתי.

האם לדעתך השנה הקרובה תהיה שונה או מיוחדת עבורך?
אני מאוד רוצה להאמין שכן,
ואיך שאני מצליחה לתאר את זה - יהיה שונה,
אבל אי אפשר לדעת איתי.

כל מה שאני יודעת כרגע (מה שנמצא בגדר עובדה, זאת אומרת) הם הדברים הבאים:
1. אני אפגוש המון אנשים חדשים.
2. אני אמשיך לסבול ממתמטיקה.

זה הכל.


נכתב על ידי ::Alice:: , 26/8/2007 14:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)