לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

10/2007


לחברה שלי (כן כן, המהוללת), כנראה יוצמד בן זוג בעוד כמה ימים.
בחור נחמד בן 17 שהכירה בטיול כלשהו.
למרות הציחקוקים והתגובות הנקבתיות הרגילות, ההרגשה האמיתית שלי מתבטאה בזרמי קנאה לא נעימים במיוחד.

אה כן, כפי שהיא טרחה להזכיר הבוקר, היא מאוד מאושרת.
למה שאהיה שמחה בשבילה? כי אני צריכה להיות חברה טובה.
למה אני לא שמחה בשבילה? כי אני לא יודעת איך זה מרגיש. קשה לי לתמוך ברגש שאני לא מכירה בו.

כמה שקשה לי להודות בכך (ולמעשה עד התקופה אחרונה אפילו לא ידעתי על כך), יש משהו כל כך כל כך מנחם בלהרגיש ייאוש.
לא יכולה להסביר איזה סוג של נחמה אפשר למצוא ברגש לא טוב כמו זה, אבל היא קיימת. אולי אלה אפילו רחמים עצמיים שאיכשהו מנחמים אותי. אני לא יודעת להסביר.

אני רק יכולה לומר שאין לי חשק לשום דבר כרגע. לא לשמוע מוזיקה, לא לגלוש באינטרנט, לא לצאת, לא להכין שיעורי בית, לא לדבר עם אנשים. רק לישון והרבה. לחלום המון חלומות, מוזרים\נוראיים\נפלאים ככל שיהיו. להתחמק מהמציאות, אפשר לומר בקצרה.
נכתב על ידי ::Alice:: , 24/10/2007 19:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)