לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם היית מגדירה את עצמך כחברה טובה? מדוע?
אני לא יודעת. לכל אחד יש דרישות שונות מחבריו.
לדעתי אני לא חברה טובה מספיק בשביל החברות שלי.

האם את אוהבת יותר לקבל מחברים או לתת לחברים?
מעדיפה לתת.

האם יש לך חברה הכי טובה? מה שמה?
אני.

איך היית מגדירה חברה טובה?
אני לא יכולה להגדיר את המושג בצורה כללית,
אבל באופן אישי: חברה טובה בשבילי היא מישהי שאני מרגישה נוח איתה (שזה כולל לחבב אותה ולסמוך עלייה וכו').

האם פעם נפגעת מחברה? האם תרצי לשתף אותנו?
כן. זה היה סוג של קארמה, אני מניחה.
ריכלנו, אני וחברתי, על ילדה מסוימת שהיתה חברה של שתינו (כשלמעשה לא חיבבנו אותה כלל).
לאחר מכן היא סיפרה לאותה ילדה כמה מהדברים הלא נחמדים שאמרתי.

האם את מגלה סודות שמספרים לך?
לא, כלבתיות זה לא תחום שאני טובה בו.

האם פעם חברה גילתה משהו שסיפרת לה?
כן, כפי שציינתי לפני כן.

מה לדעתך הסימן לסיומה של חברות?
no idea.

נכתב על ידי ::Alice:: , 22/11/2007 17:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)