לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

2/2008


בקבלת ההורים, קיבלתי וידוי מפתיע מהמחנך שלי: הוא אוהב אותי. כן כן, שמעתי נכון. הוא אפילו חזר על כך כמה פעמים.
בכנות, זה קצת מפחיד אותי שאני מעוררת כזו אהדה כלפיי אצל אנשים אחרים. אני באמת משוכנעת שאני לא כזו "סופר אינטילגנטית" כמו שאנשים טוענים.
מצד שני, זה יכול רק להחמיא לי ולדחוף אותי להמשיך להיות כזו (לא שאני מתכוונת שאני משתדלת להיות כזו. זה הטבע שלי).

בנוגע לפסיכולוגית -
מכירים את זה כשמגלגלים שיחה בראש פעם אחר פעם, וגם מוותרים על שעת שינה תוך גילגול השיחה שוב ושוב?
אני מכירה את זה מצוין, ולצערי, נלווית לזה תופעה נוספת - אי מימוש השיחה.
אבל הפעם זה היה שונה - אני אמרתי כל מה שחשבתי לומר!
אני מדברת, כמובן, על השיחה עם היועצת, שהיתה בלתי נמנעת. זה דחף אותה, כמו תמיד, לקבוע איתי עוד פגישה (כבר ספרתי כמאה כאלו) על מנת להמשיך "לדסקס" בעניין כאילו זה נושא אקטואלי מרתק.
בעיקרון, אני דורשת ממנה (ומהפסיכולוגית, שהן שתיהן, כפי הנראה, "חברות לקפה" או משהו כזה) לעשות דבר בלתי אפשרי - להסיר ב-100% את תשומת הלב שלהן כלפיי. עם זאת, אני מאמינה שיכולת הדיבור והשכנוע שקצת שדרגתי לאחרונה, יעזרו לי לשכנע אותן לעשות את זה. *אגירת מוטיבציה החלה*

נכתב על ידי ::Alice:: , 21/2/2008 18:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)