לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2008


נראה שהשבוע הזה מסתדר מצוין.
אמנה מספר דברים שגרמו למצב הרוח שלי להישאר ברמה מרוממת למדי:

1. קיבלתי חולצה של להקה אהובה עליי, חולצה שרציתי כבר המון זמן.
2. קבעתי עם מי שאני מפחדת שעוד מעט אגדיר כ"אהובי" - הבחור מהאזור הנידח שגר ליד סבתי. והפעם, בניגוד לכל שאר 5 הפעמים בשנתיים האחרונות - אני כמעט בטוחה שזה יצא לפועל.
3. נפגשתי עם חברה יקרה, שבגלל ההתפצלות לבתי ספר שונים הקשר שלנו כמעט וניתק לחלוטין.
4. פגשתי לראשונה מישהי מדהימה שהכרתי דרך האינטרנט. היה נהדר.
5. התעודה שלי נראית נהדר והוכרזתי כתלמידה מצטיינת (עם ממוצע 94, מדהים למדי הייתי אומרת, כי בהחלט לא ציפיתי לקבל 100 בחינוך גופני ו-78 במתמטיקה).
6. דבר פעוט למדי, אבל משמעותי בשבילי - מצאתי בושם שאני אוהבת. בתור מי שחוש הריח שלה מפותח מעט יותר מן הרגיל (ככל הנראה כפיצוי על הראיה הלקויה) תמיד ציפיתי שבשמים יהיו סוג של תחביב בשבילי, אבל זה לא קרה. עד היום, כשמצאתי את הריח המושלם.

מובן שכל הדברים האלה נלוו דברים נוספים, פחות טובים, אבל לולא היו כל אלה - כיצד הייתי מוצאת איזון?
אני מקווה שהבועה הורודה-מדי הזו לא תתפוצץ כל כך מהר, ואני אצליח להישאר באופוריה עוד קצת.

(הערה לעצמי - כמו שאמרתי, אני נפגשת איתו מחר. הפנים שלי מצולקות מה שאני מפחדת שימנע ממשהו שאני מאוד מייחלת לו, לקרות. אני באמת מקווה שיהיה בסדר).
נכתב על ידי ::Alice:: , 17/4/2008 17:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)