לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2008


אז היום זה יום ההולדת שלי.
לפני כמה ימים קראתי את הפוסט שכתבתי ביום ההולדת בשנה שעברה, ואני לא מצליחה לקלוט שעברה שנה שלמה מאז.
הזמן עובר כל כך מהר; לפעמים זה מבהיל אבל זה בעיקר די מעודד. אין דבר שהייתי רוצה יותר משהשנים הבאות יעברו במהירות.

למען האמת, יום ההולדת יצא השנה באמצע תקופה מסובכת. עד לפני כמה ימים לא זכרתי בכלל את היום הזה בתור יום הולדת אלא יום עמוס של בגרות בצרפתית, עבודה באנגלית וכו'.
התעוררתי הבוקר לצליל הצורמני של האינטרקום, כשאנשי פזגז באו לבדיקה, מה שמאוד הטריד את השינה שלי שהיא לא כל כך סדירה לאחרונה.
אבל אחר כך הלך בסדר גמור: אחותי הכינה לי ציורים מקסימים, קיבלתי חיבוק מאמא (ובניגוד לכל השנים הקודמות, זה לא הרגיש מוזר בכלל), והודעות SMS כבר החלו להגיע.

אני מצפה שהמשך היום יהיה לא רע, אבל כרגע יש לי בגרות בצרפתית שאני צריכה לנצח.
בהצלחה לי.

נכתב על ידי ::Alice:: , 29/5/2008 07:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)