לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008


לא זכור לי אם סיפרתי על זה או לא,
אבל תחביב חדש שהתפתח אצלי לאחרונה הוא נגינה בגיטרה.
בעיקרון הגיטרה היא לא שלי, אבל ניתנה לי לזמן בלתי מוגבל, מה שאומר - זה הזמן להתפרע.

אני חובבנית - שומעת שיר, מזהה קטע שיכול להיות קל לניגון, מוצאת טאב ויוצאת לדרך.
החלק של ה-execution הוא לא פשוט, כמובן, ודורש המון אימוני אצבעות ועור קשיח שמתפתח על קצות האצבעות. בנוסף, אני חייבת להשקיע זמן והרבה מוטיבציה בשביל להמשיך הלאה.

כבר יצא לי לנגן בחשמלית, וזה היה אחד הדברים היותר מגניבים שעשיתי בחיי. זה נותן המון מוטיבציה, ומצד שני, ברגע שאני חוזרת הביתה אל ה-good old גיטרה שלי, אני מוצאת את עצמי מיואשת עוד פעם מחדש.

אז עלה בדעתי רעיון: אני יכולה לבקש מהורי שתי טובות - מאמא, שתתן לי ללכת לחוג, כלומר לתת לבנאדם זר להביא לי פוש בכל העניין (ועל הדרך לאמן קצת את הצ'ופס שלי). מאבא - להביא לי מתנת יום הולדת מוקדמת: כסף שישלים את סך החיסכון שלי לגיטרה חשמלית (ומגבר).
כל "תוכנית העל" הזאת לא באמת צפויה להתקדם ואם כן -אז אולי בשלבים. כך או כך, אני מצפה שבעתיד אהיה גיטריסטית ממוצעת עד פרו, עם גיטרה חשמלית סופר מגניבה.

-

בעוד כמה ימים כבר אחזור לשגרה הכל כך מאוסה ומדכאת - ביה"ס (או "הכלוב", כמו שידיד שלי קורא לזה) וכבר יצא לי להיחשף לאימה שבמערכת השעות או בספרי הלימוד.
כל זה עוד לא נקלט אצלי עמוק, אבל כמו בכל שנה - אני אמצא את עצמי עמוק בתוך זה בלי לקלוט איך הגעתי לשם.
נכתב על ידי ::Alice:: , 29/8/2008 11:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)