לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2007


אין דבר רע ואכזרי יותר מלהיות בדיכאון.
כי סה"כ, כולם יודעים שהחיים הם גרועים.
אבל הדיכאון לוקח מאנשים כל טיפת ניחומים שקיימת,
ומשאיר אותם רק עם הרצון לעזוב, ועם הידיעה שהם אינם מסוגלים לעשות זאת.
נכתב על ידי ::Alice:: , 30/11/2007 11:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז גיליתי שלבחור שהייתי דלוקה עליו 3 שנים יש חברה.
וראתי תמונות שלהם יחד והכל.

ופרצתי בבכי כמו נקבה שמגלה דבר מהסוג הזה.
לא ידעתי שאני כזו נקבה.

זה טיפשי, אבל זה בדיוק מסוג הדברים שמביאים אותי שוב להרגשה של "הכל כל כך גרוע, אני גרועה, החיים שלי גרועים".

אף אחד לא מקשיב, ולא אחד לא אכפת. אנשים משוכנעים שהכל בסדר וזה כל כך טיפשי.

אני לא יכולה לתאר כמה גדולה ההרגשה הזו של חוסר החשק לחיות. אני רוצה לעזוב הכל עכשיו. אני תמיד רוצה לעזוב הכל. הלוואי וזה יתממש כי נמאס לי לחכות.
נכתב על ידי ::Alice:: , 28/11/2007 08:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני נואשת לסיים הכל.
לאף אדם אין מושג כיצד כל זה מרגיש, אלא אם כן הוא בעצמו חלק מזה.

נמאס לי, ונמאס לי מאוד,
ואין לי דבר לעשות מלבד לחיות תחת האש של צבא הדיכאון וחוסר האונים מהידיעה שאני לא יכולה לעזוב.

אני ממשיכה לכתוב את אותם הדברים, כיוון שכשאחזור אחורה (בעתיד) לטקסטים האלה, אדע כיצד הרגשתי.
שבנובמבר 2007 בגיל 15 וחצי אני עדיין כאן, עדיין בדיכאון, יותר משנה.
נכתב על ידי ::Alice:: , 25/11/2007 08:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)