לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2008


3.

למקרה שמישהו תוהה - השבוע עוד לא קרה שום דבר משמעותי.
אולי הניתוק ביני לבין החברות שלי התרחב בעוד החיבור עם החבר שלי הולך ומתחזק.
חוץ מזה.... שום דבר בכלל.

אני לא באמת רוצה לחוות משהו מכל הדברים האלה.
אני מעדיפה לא לחוות שום דבר, לנצח.

התחלתי לכתוב סדרה של קטעים על בחור לוזר, בחור לוזר כלשהו, לא אחד מסוים. אני יכולה להזדהות איתו בהרבה מאוד מובנים, כי מבין כל האנשים שאני מכירה אני הכי לוזרית שיצא לי לפגוש (so much for הערכה עצמית..).
אני לא יודעת אם שווה לי להמשיך לחיות בתור לוזרית, כי זו לא סתם תווית שאני יכולה לשים ולהסיר מתי שמתחשק לי. זה צרוב בתוך המוח שלי, ואלא אם כן הוא יוסר - אני אשאר לוזרית for good.
צריך לפטור לוזרים (כמוני), אנשים שסובלים מאוד ואנשים חסרי מצפון, מן החיים. לא בהכרח להוביל למוות, אלא לתת אופציה למשהו אחר, במקום אחר ובזמן אחר.
אם זה היה אפשרי הייתי מצטרפת לתוכנית בלי שום התלבטות.

3 ימים, אם כן.
נכתב על ידי ::Alice:: , 27/11/2008 16:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




8.

עוד לא קרה לי שהרגשתי כל כך קרובה למשהו.
זו מן הרגשה שלא ברור מאיפה היא מתפתחת, אבל כל הזמן יש תחושה שמשהו די רציני הולך לקרות.
אולי זה בגלל שכרגע אני מתלבטת אם לשלוח שיר שלי למערכת עיתון בי"ס, שיפורסם באנונימיות ויזכה להיקרא בידי כמה מאות זוגות עיניים.
אולי זו ההתעניינות הלא אופיינית לי בתחרות ידע בנושא תרבות צרפת, דבר שאני חושבת באופן חיובי להירשם אליו.
אולי זו הידיעה שבעוד כשבוע אני אוכל סוף סוף לקבל את העזרה שאני זקוקה לה כדי לצאת מתוך איזה חור שחור שמי יודע מתי נפלתי לתוכו, אבל שאני לא מצליחה לצאת ממנו כבר זמן מה.
אולי זה דווקא העניין עם החבר שלי, שהחליט לעזוב את ביה"ס (ואת מערכת החינוך בכלל) והוא צפוי להודיע על כך לגורמים המתאימים בשבוע הקרוב.

אולי משהו עומד להתפוצץ?
אני, היחסים עם החברים, היחסים עם אמא, היחסים עם אבא. משהו מבין אלפי הדברים שקורים לי מדי שבוע מרגיש כאילו הוא קרוב לנקודת מפנה אסטרונומית בחשיבותה.

אני לא יודעת עד כמה טוב אני אצליח להתמודד.
נכתב על ידי ::Alice:: , 22/11/2008 12:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




11.

היום היה מוזר מתמיד.
מסתבר שאני רגישה במיוחד (גם נפשית וגם פיזית) לשינויי מזג האוויר הקיצוניים, כך שלאחרונה אני מוצאת את עצמי מרגישה מוזר ומתמודדת עם כאבי ראש לעיתים קרובות הרבה יותר.

אני מרגישה כמו זומבי... לא יכולה לומר בדיוק מתי מתתי (ככל הנראה זה קרה מזמן), אבל אני מהלכת מתה כבר זמן מה וניזונה מ... ממה בדיוק? לא יודעת, כנראה מרוח החיים של האנשים סביבי, כי שלי כבר עזבה.

קיבלתי 97 ו-99 בשני מבחני מתמטיקה.

נראה לי שחבר שלי מתחיל לשנוא אותי בגלל כל מצבי הרוח שלי.
עוד דבר בנוגע לחבר שלי הוא שהוא כנראה הולך לעזוב את ביה"ס.

-בזאת הסתיימו החדשות האקראיות להיום-
נכתב על ידי ::Alice:: , 19/11/2008 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)