לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Here


כינוי:  ::Alice::

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

4/2009


עכשיו סוף סוף מרגישים את הקיץ. אחרי שכל תא בגופי קפא במהלך החודשים האחרונים, אפשר לנשום לרווחה בתוך גופיית פסים או טי שירט מעוצב.

בכל מקרה, מלבד הלבוש החביב, הקיץ מביא איתו בשורות נעימות רבות. תקופת הלימודים המלחיצה במיוחד אמנם רק מתחילה אבל מניסיון קודם אני משוכנעת שהיא תסתיים מהר מאוד.
אני מופתעת ששנת הלימודים הזו עוברת כל כך מהר. עד לפני פחות משנה כל מה ששמעתי היה "כיתה י"א זו כיתה כלבה". בתכלס, זה לא שונה בהרבה מכל שנת לימודים אחרת בתיכון. אני משוכנעת שכל תלמיד שהסתדר עד כיתה זו ימשיך להסתדר (אלא אם כן כל הקיטור ישתחרר לו אחרי 10 שנות לימודים במערכת החינוך. מקרה כזה לא יפתיע אותי).

האחריות שנטלתי במערכת העיתון הבית ספרית התגלתה כטעות קלה. אני אמנם נהנית מכתיבה וזו חוויה מעניינת כשהיא נעשית בביה"ס, אבל לקחתי על עצמי חלק שאני לא קשורה אליו. לתת לי לכתוב כתבה בנושא אהבה וזוגות בביה"ס (וכן, לאור סדרת טעויות אני חלק מהכתבה...) זה כמו לתת לתת לפיל לשפץ דירה; לא פרודקטיבי, ועלול להיות הרסני.
בכל מקרה, מאחר ואני חלק מהצוות אני לא יכולה ולא מוכנה לנטוש, וגם אם התוצר הסופי יהיה עלוב או משעמם - אני מוכנה להתמודד עם זה.

התקופה אחרונה כוללת גם הרבה מחשבה בנושא המיני. אני ביסקסואלית שכולם מכירים כסטרייטית, ויש לי חבר מזה חצי שנה. ובכל זאת, אני תמיד תוהה לגבי התנסויות מיניות חדשות (אולי תקשרו לזה אסטרולוגיה, הורמונים או כל דבר אחר) ובזמן האחרון החשק שלי להתנסות עם בחורה גובר באופן משמעותי. בכל מקרה, אני לא מתכוונת לעשות שום דבר שיפגע בחבר שלי או בכל אדם אחר, אז כנראה שאמשיך לדכא את המחשבות.

אני עצלנית כרונית.
נכתב על ידי ::Alice:: , 18/4/2009 16:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





983

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::Alice:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::Alice:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)