לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יהיה טוב


גם אתה יכול לחולל שינוי אם תחפוץ בכך

Avatarכינוי:  מנהיגי העולם

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הו הא מיזה בא (הערך מותג)


אחרי תרדמת ארוכה הגיע הנסיך ונישק ואז הבלוג התעורר שוב לחיים

קאט מזה צריך להיות אין שום נסיך ובטח לא תהיה פה נשיקה מזה סרט פורנו?!!!!

 

אוקי אחרי תרדמת ארוכה הכלתי עקב לחץ של חברי לשוב ולכתוב כאן

אני חושבת שהגיע הזמן אחרי פרידה ארוכה ושתיקה מביכה להפעיל את המקום הזה

 

אוקי אז בואו נתחיל בערך חדש

והפעם הערך זה מותג

 

המותג הוא וירוס מסוכן המצוי בעיקר בישראל אך הוא נמצא בכל העולם ישראל קבלה אותו מארצות הברית (אחת מהמתנות שהאנשים החביבים האלה הביאו לנו)

המותג נכנס למוחם הפגיע של ילדים ומשכנע אותם לקנות בגדים שעולים יותר ממה שהם צריכים לעלות רק בגלל שם חברה ולוגו שמופיע על המוצר.

הוירוס הזה מטמטם את הילדים ובגלל שאינם מבינים הרבה הם אינם קולטים שהם משלמים הרבה יותר ממה שהמוצר הזה שווה

לצערינו גם מבוגרים נתקפים בוירוס הזה חלקם פשוט לא הבריאו מהוירוס שתקף אותם כשהם היו צעירים יותר וחלקם חלו בו מאוחר יותר

 

סקירה של הוירוס

הוירוס הוא וירוס קטלני הגורם לפגיעה מנטלית, רגשית, פיזית, חשבתית, יצירתית, כלכלית, הגיונית, התפתחותית, חברתית, גופנית, רוחנית, בגדית, קלמרית, תיקית, שגעית, רגעית, מוחית, חתכנית, חנותית, קופרית, יוקרתית, קולית, חזותית, טעמית, מישושית, רייחני והחוש השישיינת. המדענים סבורים כי הוירוס בין הקטלנים ביותר, אם לא הקטלני ביותר. למעשה, מרבית בני האדם (מלבד כמובן אלה החולים בוירוס עצמו)אנשים שאינם חולים בוירוס זה אינם מבינים למה אנשים מבזבים הרבה כסף על המותגים הם אינם מבינים שאנשים אלה חולים במוחם ונפשם אותם חולים שלא מקבלים את המותג מתחילים לחשוב מחשבות עובדניות. הבעיה המרכזית היא

שאותם חברות שמיצרות את בגדים, תיקים, קלמרים, נעלים, גרביים, תחתונים, חזיות ,ועוד מוצרים ניצלו את הוירוס כדי להעלות את רחביהם ואינם מוכנים להפסיק והם מנסים לגרום לכל אוכלוסית העולם להיות חולה בוירוס האיום הזה אחת השיטות שלהן היא שיטת הפרסום האגרסיבית.

יוסי היה אדם בריא כשור עד שחלה גם בוירוס היום הוא לא יכול בלי מותגים יוסי נדבק בוירוס אחרי שצפה בפרוסומות יוסי מספר:

"בהתחלה לא הבנתי את כל האנשים האלה שמבזבזים את מיטב כספם על המותגים היום אני גם כזה אני לא יכול בלי מאז אותם פרסומות אני לא מבין את האנשים שעדיין לא חלו בוירוס איך הם מחזיקים מעמד?! "

 

עבר הוירוס

המותג בעבר היה וירוס שנטפל בעיקר אל מבוגרים עד גיל 60, אך עם שינוי מאזן הכוחות(הילדים השתלטו על העולם ) הפכו הילדים למהפנטים עם משפטם "אמא, תקני לי!"  (במקרים נדירים גם אבא) המותג עבר מוטציה ונטפל עכשיו בעיקר למוחם של ילדים. וירוס המותג נוצר במעבדה לייצור צבעי בדים בשנות ה-20 המוקדמות של המאה ה16, אך לא היה בו צורך מפני שלא היו מותגים כלל באותה התקופה. לפיכך הוקפא המותג ונשמר. חוקרי טבע גילו אותו מחדש ביער גשם בדרום פולין בערך בתחילת המאה ה20, והביאו אותו אל ישראל. מכיוון שישראל היא גם ככה מדינה חולה, הוירוס מצא בה תנאים טובים להתיישבות והוא כאן עד עצם היום הזה.

 

הוירוס כיום

כיום הווירוס נפוץ מאוד, ודרכי הפעולה ערמומיות ביותר. הוא נכנס למוח הילד התמים, גורם לו ללכת לקניות עם הוריו (דבר שילד רגיל אינו סובל) ומשכנע אותו שהוריו עשירים כמו ביל גייטס. כשהילד מתחיל להאמין בכך, הווירוס משכנע אותו שבגדים יהפכו אותו מחנון למקובל. לפי כך ובהתאם לזאת, הילד מבקש לקנות את בגדיו רק בחנויות יקרות מדי ובעלות בגדים מכוערים מדי, כגון פוקס, בילבונג, קרוקרס ועוד.אך ישנם חנויות שאינן יקרות אפילו מעט זולות אפשר לומר עם בגדים יפים כגון לי קופר,בלו ביירד , בלו ביירד קידס ועוד.

 

סמימנים (כיצד תזהה אם אתה או ילדך חולה בוירוס)

הסממן המרכזי הוא שילדך לא מסתפק בבגדים זולים ויפים אלא הוא רוצה דווקא את הבגדים היקרים והמכוערים אני לא חושבת שיש עוד איזשהם סממנים

 סמלים של מותגים אם ילדך נמשך אליהם סימן שהוא חולה כדי לטפל בזה ראה "תרופה " בהמשך

תרופה

הדרך היחידה לטיפוס במחלת המותגים, היא איסור מוחלט של צפייה בטלוויזיה, בעיקר בערוץ שתים, למשך חודש. כמו כן, מומלץ לקשור את הילד היטב בחדרו במהלך אותו חודש. דברים אלה נובעים מכך שהווירוס מופץ בעיקר דרך ערוץ שתים, וכאשר הוא קשור, לא יוכל הילד להדליק את הטלוויזיה.

 

 ילדים החולים במותג

נכתב על ידי מנהיגי העולם , 4/12/2007 09:36   בקטגוריות ערך השבוע  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערך השבוע-אנטישמיות


הבהרה בלוג זה נכתב באופן הומורסטי ולכן אין לקחת ברצינות את הדברים!

 

אנטישמיות - אנטי(=נגד) + שם(=שמו הפרטי של אדם) היא תופעה המתבטאת ע"י השמטת שמו של אדם על נגזרותיה השונות.

 

אנטישמיות - תופעה שכיחה

 

אנטישמיות (או "נגד שמיות" בעברית צחיחה) היא שם כולל לשלל תופעות פסיכולוגיות-חברתיות שהנפוצה מבינהן היא אי שימוש בשמו הפרטי של אדם כלשהו. הצורה השכיחה ביותר היא שימוש במילים "את", "אתה" "גבר" וכדומה בתור פניה לאדם מסוים. דוגמאות לאנטישמיות מסוג זה ניתן למצוא כמעט בכל מקום.

 

סוג נוסף של אנטישמיות הוא כינוי של אדם לפי המאפיינים הפיזים שלו,

לדוגמא כך יקרא אדם שמן- "אתה עם התחת הגדול" ישנם עוד כינויים כמו: "כושי","קירח","מזוקן","שעיר" ועוד....

 

תאוריה מעניינת גורסת כי האנטישמיות היא-היא זאת שהביאה לשואה. "לכל איש יש שם", אמר פעם יאנוש קורצ'אק. הוא האמין שהתעלמות משמו הפרטי של אדם, תביא בסופו של דבר להפגנת יחס לא אנושי כלפיו. שימוש במספרים במקום בשמות, שהיה קיים בתקופת השואה, הוא גורם מכריע בתוצאותיה ההרסניות. תופעה אנטישמית נוספת היא ריסוס צלבי קרס ומסרים מעליבים על מצבות. כאשר מרוססות כתובות נאצה על מצבתו של אדם, לא ניתן לקרוא את שמו בבירור והדבר מביא להשמטת שמו, והרי זהו ביטוי ברור של אנטישמיות. בדיוק מסיבות אלו ואחרות עושה מדינת ישראל מאמץ להילחם באנטישמיות בעולם, במטרה לעצור את התופעה לפני מלחמה נוספת, וכן במטרה להפסיק את השימוש המיותר במילים "אתה, את, ג'ינג'י..." וכדומה.

 

 

אנטישמיות בתקשורת

 

תופעה נוספת המשויכת גם היא לבעיית האנטישמיות העולמית היא "עילום שם" - תופעה בה אדם מסתיר את שמו מכלל הציבור, ומציג עצמו בד"כ רק בעזרת האות הראשונה של שמו. יש להדגיש בהזדמנות זו כי חובה להבדיל בין שימוש באות הראשונה של השם לבין שימוש בשם בדוי, (כמובן יש להגיד כי השימוש בשם בדוי אינו שייך לתופעת האנטישמיות מפני שבתופעה זו ישנו השימוש בשם.)

שימוש באות הראשונה של השם פוגעת בחופש המידע וחופש הציבור לדעת את שמו של אותו אדם. ראוי לציין כי שמו של אדם אינו רכושו הפרטי, אלא רכוש הכלל, ועדות לכך נמצאת בעובדה שרוב השימוש בשמו של אדם נעשה על ידי הסובבים אותו. על כן הסתרת שמו של אדם היא פגיעה בערכי הדמוקרטיה, . סיבה נוספת היא פגיעה בשמו הטוב של אדם. לא יעלה על הדעת שאדם, אפילו במידה ועשה מעשה שאינו ראוי, יוצג בתור ז'. השימוש באותיות בכלל ובאות זאת בפרט פוגע ומעליב, ויש לגנות אותו בכל תוקף.

 

 

אנטישמיות וירטואלית

שלוחה נוספת של תופעת האנטישמיות נעוצה באי מתן שמות לקבצי מחשב. ידועה לבטח לכל אחד מאיתנו התופעה בה אנו נוהגים, מפאת חוסר הזמן לכנות חלק מן הקבצים בשמות מעין "ללא שם - 1", "ללא שם - 2" וכד'. החשש מתופעה זו היא שאדם שיתחיל לנהוג באנטישמיות כלפי קבצים במחשב, לא יהסס בעתיד כאשר ינהג באנטישמיות כלפי בני אדם. וידוע, כי אף אדם אינו ראוי שיתיחסו אליו כאל "אתה, את,אח שלו, ג'ינג'י".

 

אי הבנה בעניין האנטישמיות

בשנים האחרונות חלה תופעה, בה, עקב רגשי נחיתות ותחושת עלבון כתוצאה מההסתה האנטי-יהודית, סיפח לעצמו העם היהודי את תופעת האנטישמיות כאשר פירש אותה באופן לא נכון, ועל כך זכה ללא מעט תגובות אנטישמיות. מושג האנטישמיות התפרש כשנאת הגזע השמי והפך לכינוי גנאי על רקע ההלם מפני זוועות השואה שפקד את העולם לאחר מלחמת העולם השניה.

 

 

המצאת האנטישמיות

הסיפור בדבר המצאת האנטישמיות התרחש במצרים העתיקה, כך מעידים כתבים הירוגליפיים מהתקופה, על-פיהם מצרי אחד, אחותחתמס אצולעתרתמוס שמו, אמר לחברו חנטוּלי תתחת, בעוד הם רודפים אחרי בני ישראל לקראת ים סוף, עד כמה הוא שונא את העם הקטן הזה שמה שלא עושים לו, הוא שורד את זה. משקיפי האו"ם ששהו אז במצרים העתיקה גינו את ההתבטאות החריפה, וכמו כן מיהרו מיד לאחר מכן להגיש סיוע הומנטארי לנפגעים באסון ים סוף.

 

 

סיכום

כיום מסכימים מומחים למדעי החברה כי קיים קשר בין שימוש באנטישמיות (השמטת שמו הפרטי של אדם) לבין כשלונו של אותו אדם במילוי משימה מסוימת. טענתם של המומחים מתבססת על העובדה שאדם שאינו בטוח כי קראו לו, על פי רוב לא יענה לאותו אדם שקרא לו. תופעה זו היא ביטוי לבעיית תקשורת, היכולה להביא לכשלון אדם במשימה מסוימת, ובכך מצדיקה את הטענה לפיה כישלון או כל פעולה לא ראויה אחרת, יכולה בחלק מהמקרים להיגרם כתוצאה מאנטישמיות.

 

יש להזכיר תופעה נוספת שקשורה לאנטישמיות והיא הטשטשת שעליה אספר בפעם הבאה

 

                                                                                 עילום שם הוא אחד

מהתופעותהכי נפוצות                          טשטשת- סוג של אנטישמיות 

 

 

 

נכתב על ידי מנהיגי העולם , 28/8/2007 19:12   בקטגוריות ערך השבוע  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערך השבוע-אימו


טוב היגיע הזמן שהבלוג יחזור לחיים

אז אני ממשיכה עם המדורים שלי והפעם אימו

 

אימו - עוד אחד ממטרדי עולם (בניהם פאקצה ערס פרחה ועוד..)

אימו הם סוג של אנשים מטרידים פסימיים שיש להם בעיית ראייה ולכן הם רואים את העולם בשחור/אפור/לפעמים אם הם מתקדמים אז שחור ולבן,

אנשים אלא נוטים לעיתים קרובות לחתוך את הורידים

 

מאין הגיעו ולאן הם הולכים?

רוב מטרדי העולם החלו כשמשהוא מייסד המטרד מת ומפזר את הגז המסריח שלו- המטרד

כך גם קרה לאימואיזם

אימו-איזם היה בנאדם אובדני שראה את העולם באפור/שחור

הוא חשב שהכל חסר טעם וצבע הוא כנראה היה גם עיוור צבעים

בסופו של דבר הוא מת כשהוא חתך לעצמו את הורידים

ומאז חתיכת הורידים נעשתה למסורת אצל האימואים

 

וכמובן כשהוא מת הוא פיזר גז בצבע אפור והאנשים שהיו בקרבת הגופה שלו הפכו לעיוורי צבעים ולאימואים

 

כיצד תזהה אימו?

1.קודם כל לפי התסרוקת

תסרוקת האימו מתאפיינת בפוני שמסתיר עין אחת,

בעבר התקיים גזע של אימו שהפוני שלו הסתיר את שני העיניים אך הוא נכחד בעקבות התקלות חוזרת בעמודים בקירות ועריפת הראש במקום חיתוך ורידים.

2. לרוב הוא יהיה לבוש בצבעים ורוד שחור ואדום.

3.הבנות מסוג אימו מעוטרות בהלו קיטי וביותר מידי סיכות.

4.הבנים נוהגים ללבוש סקיני ג'ינס של בנות

5.ידיים מצולקות (מחיתוך כושל של ורידים)

6.עיפרון שחור בעיניים

 

מדוע האימואים לא נכחדים אם הם נוטים לחתוך את הורידים?

אין לי תשובה לזה אבל זה כנראה כי תופעת העיוורי צבעים גדלה או מפני שגם האימואים כמו מתחיל המטרד מפזרים גז אפור במותם,

אין לי תשובה לשאלה הזו הלאה...

 

מה לעשות כשאתה פוגש אימו

אין צורך לעשות שום דבר מיוחד אבל אם אתה או את מתעקש/ת

אז תקרא את הפוסט על ג. יפית

 

נכתב על ידי מנהיגי העולם , 19/8/2007 10:07   בקטגוריות ערך השבוע  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
1,426

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנהיגי העולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנהיגי העולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)