לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם בלוג של סתם ילדה. :/

זה לא כ"כ משנה מה אני יכתוב, נכון ? ._."

Avatarכינוי:  BOO ! Fuck you :]

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

פוסט .


למטה , לא להגיב פה .
נכתב על ידי BOO ! Fuck you :] , 13/3/2008 17:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את קוראת הרבה ספרים?
אמ.. כן .

איזה סוג ספרים את אוהבת לקרוא במיוחד?
על השואה .

מהו הספר האהוב עלייך?
"ואיך קוראים לך עכשיו?"

האם את הולכת לספרייה לעיתים קרובות?
כן .

האם אי פעם היה לך מנוי לסיפרייה?
לא .

מהו הספר האחרון שקראת?
"החייל בעל כפתורי הזהב" .

ומה לגביי עיתונים?
לא .

האם את כותבת סיפורים?
כן

מתי בפעם האחרונה קראת ספר?
באוטובוס היום

האם לדעתך חשוב לקרוא ספרים?
כן

נכתב על ידי BOO ! Fuck you :] , 11/3/2008 16:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט .


 

I will try to find my place IN THE DIARY OF JANE




BREAKING BENJAMIN




או וואט אבר XD




דיברתי עם יצחק האגדי מרוקיל XD


איזה נשמעמי [יצחק יבין XD]


איזה נחמד הוא *.*


וגם חתיך D;

וגם ..

אני יפסיק XD

[ביי דה וואי ~



כשהרדיו נפתח דיברתי עם יצחק כששלחתי ד"ש פעם ראשונה XD !!]



 




טוב אז היום באוטובוס בדרך לחוג ,



אני וחברה שלי מדברות על חתיכים באות ב' .



אני אומרת לה : "בנ*שיעול*ג'י מאדן ."



ובן החרמן [פוסט קודם] מצוטט XD



אחרי שגמרנו לדבר [אני והחברה] הוא בא אליי כזה :



"אני חתיך מבחינתך ? XD"



"מי דיבר עליך ? דיברתי על בנג'י מאדן ."


"בטח, בטח..."


הוא חושב שאני מאוהבת בו XD


 



מישהו חי כאן ?

יבש פה כמו בנגב . -.-"

רגע -

אני גרה בנגב O_o"

 

טוב ,

=.="

מישהו מעוניין לברוח לחו"ל ?

יש לי משפוחה בLA , ונקובר , היוסטון ולאס וגאס .


לאן נברח XD ?

 


 

ולסיכום ~


בן הוא אידיוט ,

יצחק חתיך XD ,

ישראל זו חרא "מדינה" ,


שונאת ת'נגב .






BYE
נכתב על ידי BOO ! Fuck you :] , 10/3/2008 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

366
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBOO ! Fuck you :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BOO ! Fuck you :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)