לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You suck and I rock.Deal with it =P



Avatarכינוי:  נטליי המלכע =))))))))

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

פוסתמונות ע-נ-ק! תמונות של התיסרוקת החדשה שלי+דיבובים שלי ושל אלינה P=


אעאעאעאעאעאעאעא אני כ"כ מאושרת שהיסתפרתי!!!!!

זה ניראה ממש ממש יפה ועכשיו אני סופסוף יכולה ללכת עם פזור לביצ'פר D=

קודם כל, תמונות מאתמול בערב של התיסרוקת החדשה: (איכות גרועה של טלפון, אין מה לעשות)

 






 

שוב פעם סורי על האיכות הגרועה, אבל אין מה לעשות, כך זה עם איכות של טלפון ><"

 

ועכשיו לדיבובים:

 

 

אלינה:מה זה הג'וק הזה שם?

אני:אהה, לא נורא, בטח האגרטל כבר אכל אותו..


 

אני:נכון אני לא דומה לקרפדה?

אלינה:נראה לי הג'וק היה רדיואקטיבי, זה מתחיל להשפיע על אנשים..


 

אני+אלינה:אייייייכ האגרטל הקיא את הג'וק הרדיואקטיבי!!כולם לברוח!!!!!!!!!!!!!


 

אני:יייאייי באו אנשים מהפנטגון והעיפו את כל החרא הזה מהבית!

אלינה:אל תשמחי עד כדי כך, זה עדיין השפיע על השכל..


 

אני:מה?!איך על השכל?!הרי הוא פאקינג מטומטם גם כך~!!!!11

אלינה:בואי נתערב שהמצלמה תסכים לקבל ממני נשיקה?


 

אני:חחח..לא נראה לי

אלינה:לא נורא, העיקר זה לא היה על כסף!


 

אלינה:נראה לי החומר שהיה בג'וק התחיל להשפיע גם עלי!

אני:אני לא רואה ולא שומעת כלום מהמתרחש כאן     XDDDDDD


 

אני:או יהה בייבי קאם אווון!!יו כן דרייב מי חוומ!


 

אלינה:אמ...........אבל את בבית


 

אני:אני אבשל את כולכם עם רגל קרושה ושיערות מהאף של גיאורג ליסטינג!!מוחעחעחעחעחעחע

 

 

 

אלינה:אמא'לה!


 

אני:מוחעחעחחעחעחעחעחע


 

אלינה:נכון בדואים זה מגנוווווב? =]


 

אני:לא..הם סתם עושים את עצמם מחטטים באף...כמוני.


 

אלינה:אז אני לא אהיה בדואית אלא אלינה-פרצוף-הרעם!!


 

אני:חחחחחחחח..


 

אלינה:חרררר..פששש...חרררר..פשששש *נו, נחירות!*


 

אני:אני עוד שניה אחנק מצחוק!!


 

אלינה:אווופ עצוב ליי אין לי מי להיות בפסח.. =[[[[

 


 

אני:בפסח לא מתחפשים, בפסח אוכלים סופגניות!אפילו בשר הטבעות רמזו על זה!נראלי..


 

אלינה:רגע, רגע, סופגניות זה לא בפורים?


 

אני:אוי, נכון!ובחנוכה מתחפשים.מעניין עם גם ב"סקרלט" רומזים על זה...


 

אלינה:אני אפשרוש בשתיקה..


 

אני:סו איימ אאוט טו

 

 

 

וואיי, זה היה כ"כ ארוך!!!!!!!!!!!!

אבל קורע, לא? =]

תגובותישנס ח-ו-ב-ה, או שהוא מקבל את הג'וק הרדיואקטיבי בפרצוף!!!!! XDDDDDDD

 

נטלי

נכתב על ידי נטליי המלכע =)))))))) , 25/3/2009 17:18   בקטגוריות הומור, חפירות, פוטושוטים, פוסתמונות, דיבובים, פוסט מדובב  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,744
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטליי המלכע =)))))))) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטליי המלכע =)))))))) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)