לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Absolut Blog


סתם סיפורים חויות ותמונות.... נראה מה יצא מזה :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

דברים פשוט לא נתפסים


היה לי שבוע לא כל כך קל...

אבל היום זה היה השיא.!

זה התחיל כמובן בבסיס:/ כמה מריבות כמה חוסר התחשבות זאת מערכת פשוט מרובעת עם אנשים חסרי רגש או שכל, לא מחכים שניה לדפוק אותך ולבוא אלייך בטענות

לא יודעים להעריך השקעה ועבודה ורק דורשים בלי לתת כלום

שוב אני מגיעה למסקנה שזה לא בשבילי... אבל לצערי אין לי כל כך ברירה ולהישאר שם לשנה וחודש שנשארו לי.

בכל זאת הייתי השבוע בתאטרון פעמיים גם בשלישי וגם בחמישי והיה מדהים... כל כך כיף לי לדעת שלא מוותרים עלי שם למרות הצבא ואני כל כך שמחה שיש לי את ההזדמנות להשתתף בהצגה הבאה :)

עבדנו על התפקידים והיה כל כך כיף... ושוב השנה נופיע בעדלאידע בפורים :) הולך להיות אליפות

שבוע הבא אני מקווה להיות לפחות בחזרה אחת כי לצערי אני סוגרת שבת של סיורי גדר (פחד מוות במיוחד באיזור שהבסיס שלי נמצא) יהיה טוב

והדבר הכי מצער שקרה לי אני בטוחה שכולם הספיקו לשמוע... איבדנו אתמול בערב בן אדם, חייל, חבר בפיגוע הירי שהיה אתמול בירושליים נהרג שוטר מגבנ"יק שהכרתי מכיתה א', למד איתי באותה כיתה ובתיכון באותה שכבה, שרואים דברים כאלה בחדשות זה כואב אבל לא מבינים עד כמה כי פתאום בן אדם שמכירים כבר לא יהיה והכי קשה לראות בלוויה את המשפחה הרוסה החברים מפורקים כל כך הרבה אנשים שבאו לחלוק כבוד אחרון אבל לא מסוגלים לקבל שילד בן 20 כבר לא יהיה עוד

אין ספק שהוא יהיה חסר להמון אנשים ואני רק מקווה שינוח על משכבו בשלום

יהי זכרו ברוך!

 

יהיה טוב בע"ה

נכתב על ידי מורן :) , 25/1/2008 21:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד שבוע עבר


טוב נו... עדכון חדש....

אז ככה... היה לי שבוע עמוס ביותר... בואו נגיד שרוב השבוע הייתי 10 קומות מתחת לאדמה חחח כן בתוך הבונקר... כאב ראש של החיים.... מי שיושב איתי שם בדרך כלל היה כל השבוע באבט"ש (מסכן... באסה רצח) אבל אני נדפקתי עם כל העבודה לבד לשבוע שלם וזה ימשך ליומיים הקרובים עד שהוא יחזור... ועוד יותר באסה אני עדיין חדשה בכל העניין של התפקיד שלי כי רק עכשיו נכנסתי אליו ושהוא לא נמצא אני קצת הולכת לאיבוד... נו יהיה טוב... כנראה שזו הדרך הטובה ביותר ללמוד את העבודה...

בכל אופן השבוע עבר והגיע יום חמישי המדהים שחוץ מלחזור הבייתה יש חזרות, אז הלכתי ישר מהאוטובוס אחרי נסיעה ארוכה של 3 שעות לתאטרון והיה הכי כיף ומצחיק בעולם עבדנו על לחפש את הדמויות שלנו... ויאאאאיייי אני מזה לא יודעת עדיין לאיזה כיוון לקחת אותה... דמות של מורה/מנהלת צווחנית כמנו בסרטים או יותר רגוע, יש כל כך הרבה אופציות... מאמינה שיהיה טוב בסוף...

וזהו... השבוע אפיילו לא יצאתי מרוב שהייתי מותשת... וגם הקור בחוץ לא עזר בכלל אבל היום כל השבת עבדתי עם אחותי הקטנה ובת דודה שלי הדר על ריקוד לבת מצווה של אחותי.... אלוהים איזה ריקוד סופני...חחח כבוד אני הכוראוגרפית עם עזרה של שתיהן אבל עכשיו אני תפוסה כל כך ואני לא רוצה לחשוב על מה יהיה מחר...

בכל אופן ציפיות לשבוע הבא: שהמפקדת שלי תבין שהתאטרון פי אלף יותר חשוב לי מהצבא ותתן לי את ימי שלישי להגיע הייתה לחזרות... רק ככה אני אוכל להשתתף בהצגה (חלום ) אז נשאר לקוות לטוב ולאגור כוחות לשבוע חדש ועמוס- עד חמישי הבא :)

ואאאייי חפרתי.... עפתי להתקלח ולישון- מחר בסיס :( כל כך מבאס (כמה שאני מחכה לשחרור.. כל כך חבל שהוא כזה רחוק :() אוהבת המון

moran

יאללה... להגיב...

נכתב על ידי מורן :) , 12/1/2008 22:49  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מורן :)

בת: 35




418
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורן :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורן :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)