לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010


מעניין אותי לדעת אם היא בכלל שמה לב שלא אכפת לי ממנה יותר..

היא רק מרכלת עלי ואומרת שאני מקנא בה חח אם אני מקנא בה למה היא זו שכול הזמן מדברת עלי?!

בא לי שפשוט תבין שלא כול העולם סובב סביבה ושתקלוט פעם אחת ולתמיד שהיא לא מעניינת א=ף=א=ח=ד!!!!!

אם היא כזו מסכנה ואומללה שתתאבד!!!

נשבר לי כול הזמן לגלות שהיא מרכלת עלי בלי סוףף=\\\

 

 

יש לי משו אחד להגיד לה ואם היא רואה את זה למרות שלא נראה לי,

 

תמצאי לך חיים!!!! תפסיקי לרחם עליך או שתתעודדי מה לעשות היית חראא או שתעלמיי!!!!!!!

נכתב על ידי , 1/2/2010 15:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





443

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA M I T אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A M I T ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)