לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Great Gig In The Sky



Avatarכינוי:  KereMineM

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2011

חורפי שכזה





איזה יום מטורף! או סופ"ש מטורף נקרא לזה ככה
נתחיל מזה שאני מרבה להיות באתרים נוסטלגיים כמו הבלוג הזה
אבל בעיקר בבלוגטיוי...פגשתי שם אנשים חמודים :] 
נחמד להכיר בדרך הכי הזויה בעולם....
וממ הייתי אתמול בסרט דמדומים עם חברים 
הסרט באמת אחלה אבל חסר תוכן....מי שראה בטח יבין
הכל שירים ודרמטיות אין טקסט ! 
אמ..אחרי זה ישבנו אצל חברים בדירה 
היה נחמד מאוד...:) 
והיום סתם יצאנו כמה חברות לבית של חברה שלא ראינו מלא זמן
ונתפסנו עם הגשם הנוראיייי
ועכשיו אני מכינה את עצמי לעבודה כי מחר זה היום הראשון צריך להיות מאורגן פחות או יותר :(

אז שיהיה לכולכם שבוע טוב :))))
נכתב על ידי KereMineM , 19/11/2011 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



HHHHHAEY



כזאת מעופפת 
לא נראלי שאני אהיה מובנת עכשיו כי אני בהייי
כבר שבוע שלא הדלקנו 
אחחח יום ראשון עבודה
צריכה לנצל את החופש הזה כמה שאפשר
אבל מזה לנצל חופש כאילו שאני לא אעשה מה שעשיתי 4 חודשים
ארבוץ לי בחדר במחשב ואז טלויזיה ואז בפול ואז אצל פזית
וככה הלאה והאלה.....אבזבז כספים על אוכל!!! פאקקקק ממש ממש לא
עכשיו אני אתחיל לעבוד והדבר הראשון שנאי עושה אפילו שזה מיותר
אני חייבת לקנות מצלמתמים חייבתתת!!!!! נראה לי כזה קול ואולי זה יעודד אותי ללכת לבריכה\ים
יאללה בקיצורררר.....אני גמורה כן כן וכולה 12 בלילה אבל דיי אני לא מסוגלת להחזיר מעמד!
הייי שלום...בטח מחר אני אמחוק את הפוסט אבל שיהיה!
נכתב על ידי KereMineM , 17/11/2011 23:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זמן





הזמן עושה את שלו,לא?
נכתב על ידי KereMineM , 16/11/2011 23:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,065
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKereMineM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KereMineM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)