לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  קטנטונת.

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016


היי, בטוח שכבר אף אחד לא קורא פה וטוב שכך.

אני אפרוק קצת מה קורה עם חיי סתם כי זה יהיה מגניב ממש לקרוא את כל הדברים האלה בעוד מספר שנים! 

אני חולה כך שמצאתי זמן לעשות את זה חח 

עוד פחות מ4 חודשים החתונה, איזה כיף :) 

התחלתי לעבוד כעובדת מדינה, אנשים טובים וכיף לי לבוא כל יום לעבודה למרות שהעבודה לא פשוטה.. מקווה שהכל ילך כמו שצריך. 

לפני שבוע עשיתי צניחה חופשית עם נדב, היה אדיר! היה מושלם! איזה כיף! 


ועכשיו למה שבאמת רציתי לכתוב - אבא שלי.. 

כבר שנתיים שאתה לא פה, לא איתנו. כל כך מוזר, כל כך לא פייר.

אבל השלמתי עם זה כבר מזמן ואולי בעצם אף פעם לא השלמתי עם זה? 

אני מתגעגעת וכל כך כואב לי שלא תהיה בחתונה

כל כך חסר לי העצות שלך, 

אתה היית החבר הכי טוב שלי

שאפילו לדבר על סקס איתו לא התביישתי וזה היה נראה לי כל כך נכון

אבא אני מקווה שטוב לך

שאתה קורא את זה וגאה בי ובקורל ושחף

גאה באמא שכל כך חזקה, ששואפת גבוה ועושה הכל על הצד הכי טוב שאפשר! 

תודה על מי שאתה בשבילי ועל שאתה מכוון אותי מלמעלה

אוהבת אותך הכי אפשר.. 

 

נכתב על ידי קטנטונת. , 20/2/2016 16:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





28,610
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקטנטונת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קטנטונת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)