לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(-הבלוג שלי-)


הבלוג שלי! ניכנסתם קיבלתם!

כינוי: 

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

לליפז! מזל טוב לבת מצווה!




 

 

 

לליפז מקווה שאהבת! באהבה גלינה!

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/12/2007 21:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקשות ועידכונים!


היי מה קורה?  

אני חייבת לישאול אותכם אם למישהו יש פרו? שיוכל להעביר לי איכשהוא????????????

אני חייבת פרו !!!!!!!!!!!!!  

אה ותיראו אני מיתכוונת לעשות עיצוב חדש לבלוג ויש לי שתי אפשרויות :

*אני העשה עיצוב לבד מהתוכנות שיש לי (יש לי שניים ואין בהם פוטושופ~!)

אז אני מישתמשת בשניהם

*ויש לי את האפשרות שנייה שזה להזמין עיצוב אני הזמנתי מוניל עיצובים ומי תפוח עיצובים

אני חייבת ללנק אותם חח... מתפוח הזמנתי עיצוב לקראת היום הולדת אבל היו תקלות [ואני לא יכולה לתקן אותם!!!(לבר וניקול!!!!)]

בנתיים אני מחכה לעיצוב של וניל שאני ממליצה עליה אבל אל תזמינו יותר מידי בגלל שיש לה בזמן האחרון יותר מידי הזמנות וכאילו היא צריכה מנוחה!

זה היה עידכון חח..

 

וואי אתם ראיתם את ילדות בסכנה?! איזה מוזר זה? כאילו זה לא מוזר אבל לחשוב שיש מלא ילדות שמיתכתבות עם גדברים בצ'טים....DX  אני לא למזלי לא מיתכתבת עם כאלה וגם לא התכתב !

ולכל הילדות שכן מיתכתבות עם גברים שמדברים איתן על דברים סוטים אז אני מציעה להיתרחק מהם..

היהי לא מימזמן ריב עם לורי חברה שלי... ביום הולדת שלי אני דיברתי איתה על מה אני הבאתי לה לבת מיצווה (היא בכיתה ז')

והיא אמרה שלא הבאתי לה כלום... ]= ואני הרגשתי ממש רע עם זה אז ניצלתי את זה שהיה לי 50 שקל והלכנו למרכז חורב כדי ליקנות לה מתנה ולהחסיר את רגשות האשם... קניתי לה צעיף שהיא בחרה וארנק מגניב! אה וגם שוקולד חח..

והיא הייתה שמחה וגם אני !

ורציתי לספר לכם שאני כמעט ניחנקתי משתי בנות חמודות מהכיתה בשם שני ועדן שהן פשוט מחצו אותי וחנקו אותי מרוב חיבוקים וצעקו לי מזל טוב מזל טוב חח.. זה היה  נחמד!

מלא בנות בכיתה מגיעות אליי ואומרות שהן שכחו את המתנות שלהן ואני טיפה עצובה אבל העיקר שאני כבר בת 12 לא? /=

טוב אני טיפה עצובה כי דווקא בבת מצווה אני מקבלת הכי קצת מתנות .... ואני לא חוגגת בת מצווה אני נסעתי לחמי טבריה ואני בפסח השוט לחו"ל

אבל משהכי מעליב זה שכמה ילדים אמרו לי שאם אני לא החגוג הם לא יביאו לי מתנה מושקעת (אני לא הנקוב בשמות)

קיצר זה לא הבת מצווה הכי טובה שהייתה לי אבל העיקר שאני בת 12 ...

 

 

נכתב על ידי , 24/12/2007 20:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ראשון 7:04


וואי סורי שלא עידכנתי ממש הרבה זמן!

בואו נגיד שהייתי ממש עסוקה ואני ניסית עיצוב חדש ליום ההולדת שלי אבל היו כמ תקלות אז אני מקווה שהוא יתוקן...

 

היה לי אתמול יום הולדת!!!

 

ואתמול נסעתי לחמי טבריה עם אמא שלי הינו במים החמים ואחר כך יצאנו מחמי טבריה והלכנו לטייל בטבריה

טיילנו בכינרת וואי וואה אתם לא מאמינים כמה זבל היה שם עלהריצפה...

טוב בחלק מהכינרת ..אני ואמא הכלנו שם ואל תידאגו אנחנו זרקנו את כל הליכלוך שלנו חח.. XD

המים היו כל כך שקטים והיה ממש יפה שם עם כל השחפים והברווזים..

אחר כך הלכנו שם וראינו בהרים סוסים אז הלכנו לשם כדי להיסתכל מקרוב

ויצא שכשעלינו היתקרבנו יותר מידי חח.. אנחנו האכלנו אותם וליטפנו אותם הם היו כאלה חמודים!

אבל לא היתקרבנו עד כדי כך קרוב כי אני ואמא פחדנו שאולי פתאום יקרה משהו והם יבהלו לא יודעת..

אז קיצר לא נישאר לנו מה לאכול  והלכנו לקנות עוד אוכל...

לא היו דברים מעניינים אבל היה כיף אה וכשהיינו עם הסוסים אז לא היה שם אף אחד חוץ מאמא שלי ,אני והסוסים

אבל הסוסים היו מיסכנים כי מלא היו פצועים והם היו כל כך רזים...DX

אני הביא תמונות מהטיול כדי להראות לכם ח... טוב יאללה ביי!

אני הספר מחר על היום הולדת!!!!!!XD

נכתב על ידי , 23/12/2007 19:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

237
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולי! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולי! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)