לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 200948994 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

מחר.


"מחר, מחר,

 תמיד נשאר מחר.

 מחר, מחר ,

תמיד נשאר מחר..."

מחר-תמיד נשאר מחר.

 

עוד 24 ייום-לונדון.

 


זהו.זה נגמר

מי היה מאמין שאני יתגעגע כ"כ?

נכתב על ידי , 18/6/2009 17:34  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Orel_butterfly FB ב-30/5/2010 19:25
 



אין למידה :|


איזה אבסורד זה.המצב הזה של הלימודים שבוע וחצי לפני סיום הלימודים.

מי היה מאמין שמורים שלנו,אלו שלא הפסיקו לחפור לנו שעות על גבי שעות שאפילו ביום הלפני אחרון ללימודים אנחנו חייבים להשיק ולהתמיד בלימודים, נותנים לתלמידים שלהם לעמוד שעות מחוץ לכיתת הלימוד או שבכלל לא חושבים על לפתוח אחת כזאת.

מי היה מאמין שלקבוצת ילדים מסויימת רק בגלל סיבה כזו או אחרת יתנו יחס אחר ומזלזל ולאלו שכן איכשהו משתתפים-גם אם הם הניצבים בדבר נותנים יחס מכבד.

החוצפה המחרידה הזאת שאתה בה ללמוד,לרצות לדעת דברים חדשים,לקבל ציונים חדשים שלנו לא ניתנת לך!

אז כנראה שמעשכיו אני וכנראה קבוצת התלמידים הזאת פשוט לא תגיע לכמה ימים הקרובים לביצפר? ככה צריך להתנהג?

בגלל יחס מזלזל ממורים אנחנו לא נגיע לבית הספר? איזו חוצפה יש לאנשים-זה מפתיע אותי כל פעם מחדש!!

אבל אני לא עומדת עכשיו לגשת לכל מורה שיש לנו שיעור איתה ולבקש ממנה את טיפת הכבוד שמגיע לנו שרק לפחות תפתח לנו את הכיתה ואפילו ללמד היא לא תוכל לתת לנו.

הדבר היחדי שנותר לי לעשות בבית הספר הוא בוחן קטן ומסכן בתנ"ך שכנראה אחריו אני יקח לי איזה חופשה קצרה מהבית הספר המזלזל הזה.

עכשיו נזכרתי שאני חייבת להתכונן אליו :|

ואם לרגע נעזוב את המחשבות השליליות שבדבר אפשר להגיד שעוד בדיוק שבוע ו3 ימים-אנחנו מוכרזים כחופשיים.

- - - - -  - -

כששואלים אותנו את השאלה המפורסמת תמיד מהדודים או מסבתא וסבא שלנו "מה אתם עומדים לעשות בחופש הגדול?"

מה אתם עונים? כי אני תמיד מחליפה את התשובה שלי. האמת שהתשובה המקרוית שלי היא:

בחודש יולי (12.7-26.7) אני נוסעת לסאמר סקול באנגליה שהוא לוקח לי בערך חודש מהחודשיים שנתנו לנו.

שמתי ♥ שהרבה מאוד ילדים גם נוסעים לאנגליה/לסאמר סקול באנגליה אז כנראה שאני לא היחידה הברת מזל

קרה לי לא מעט פעמים שנתקלתי בכמה וכמה בנות שגם נסועות לסאמר סקול באנגליה. ואני ילדה סתומה שכמותי ישר חושבת שמדינת ישראל שלנו כ"כ קטנה שכל בת ובת שמספרת לי על הנסיעה שלה באמת מתכוונת לנסוע לאותו מסלול שלי.

תאמינו או לו נתקלתי עד עכשיו ב3 בנות שנוסעות ופילו בבת אחת שנוסעת בתאריך שאני נוסעת אבל לא במסלול שלי.

ולזה אני קוראת מעצבן.

אז מעכשיו כל בת שנכנסת לבלוגי ושמה לב שגם היא נוזכת במקרה בתאריך 12.7-26.7 בחברת זינהווז (אני עדיין לומדת איך רושמים את השם של החברה הזאת) במסלול גולד סמיט. שתיצור עימי קשר.

זה ממש חשוב לי להכיר את הקבוצה שאני נוסעת איתה.

- - - - - - - - -

עיצוב חדש עומד להיות (עוד 5 דקות מרגע שאני מפרסמת את הפוסט)

תגידו לי את דעתכם.

לאב יו ביצ'ס

 

So turn right Into my arms Turn right You won't be alone

You might Fall of this track sometimes I hope to see you

at he finish line What Did I do to your heart: All I need is

just an answer please So I can show you what you mean

to me But you continue to cry And i just don't know why

 

נכתב על ידי , 9/6/2009 11:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניקה ב-20/6/2009 22:52
 



לדף הבא
דפים:  

16,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפקצוצית של דובונית.™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפקצוצית של דובונית.™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)