לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בית משוגעים


אותו הדבר, רק קצת שונה

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Skype:  shira..weber 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2021

אבגדה פצקרשת


ימים עוברים, והחיים ממשיכים לי כאילו כל יום הוא שנה. 
שאלתי את עצמי, מדוע אינני מסוגלת? 
למה החיים שלי מסתבכים ככה? 
יותר מידי זמן הקדשתי לזה, יותר מידי שעות. 
רצון הוא דבר הפכפך אמרת לי פעם, ולא כל מה שאני רוצה הוא דווקא נכון. 
גם אם אדבר על התחושות שלי, לא אפתור כלום. 
שעה עוברת, כבר שש בבוקר, 
ורק אני יושבת פה עם חתול בין הרגליים, 
תוהה מתי העולם יתן לי לישון. 
אף אחד לא ער יותר, רק הטלויזיה רועשת בקולי קולות. 
לפעמים אני בטוחה שלא אצליח לישון לעולם. 
יותר מידי רעש רקע. 
יותר מידי מצפון. 
כלום לא יפתר ככה.
נכתב על ידי , 29/3/2021 04:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גרדום


אני על סף גרדום.
ואתה עומד מולי, מחכה למילותי האחרונות.
אני מתחננת בפנייך שתדובב אותי ותעזור לי להוציא את אותן מילים שתקועות בי, את שעל ליבי.
כי שפתי חתומות.
אני יודעת שאם רק תשאל
עוד פעם, 
אולי תתחנן,
אצליח סוף סוף
להתחמק מהגרדום.
רק אל תוביל אותי בשקט אל מותי
כי אני יודעת שאתה רוצה לשמוע.
אחרת אקח אותן
עמוק
איתי
לקבר.
ולי יוקל, ואתה לעולם לא תדע.
נכתב על ידי , 27/3/2021 13:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אשמה


בשבוע האחרון, אבל במיוחד היום, כל דקה מרגישה כמו נצח.


אני תופסת את עצמי חיה מדקה לדקה, מחכה שיעבור.


ואפילו כשאני מנסה לשפוך את כל הזבל לפה אני לא מצליחה, אני רועדת, אני כואבת, אני מרגישה כאילו עוד שנייה אקיא.


אני תופסת את עצמי כל חצי שעה משחררת את נעילת המוות שהמתח יוצר בלסתות שלי, השיניים כואבות לי. 


 


היום עמדתי בתחנת הרכבת, והזמן לא זז. הלכתי מצד לצד, הדבר היחיד שהצליח להרגיע אותי בשבוע האחרון. אין לי מנוחה.


לא הפסקתי להגיד לעצמי בראש Der zug kommt wieder da.


לא אכלתי כבר שבוע, אני מתרצת את זה לכל העולם בכאבים כי אני מנסה להאמין לזה בעצמי, אבל כבר שבוע שהרגשות שלי יושבים לי בבטן וממלאים ואותה, אני פיזית מלאה בהם, אני סובלת.


ובתכלס אני מפרסמת את זה פה כי זה טכנית ציבורי, טכנית אנשים יכולים לקרוא, אבל בו זמנית מי יקרא?


 


אני יודעת בדיוק מה אוכל אותי, אני לא מסוגלת להוציא את זה ממני, את המילים, את האשמה. אני לא יכולה לספר לאף אחד שזה קשור אליו, כי אאבד אותם.


אני תקועה בתוך הרגשות של עצמי ואפילו לא מצליחה לכתוב אותם בצורה הגיונית, אני רועדת ללא שליטה.


ואני לא רוצה לדבר על זה כבר, במיוחד עם אלו שלא קשורים, אני רק זקוקה ליחס.


 


אני מרגישה שהעולם קורס עלי, אני צריכה להגיע לארץ ולצאת מהשיגרה פה כי אחרת אני אמשיך לשקוע ברחמים עצמיים.


ואני אוהבת את ברלין, לא רע לי פה, אני פשוט צריכה לצאת לקצת.


אני צריכה את אמא. 


 


אני מפחדת אני קרועה מפחד אני רוצה לצעוק ואני רוצה להפסיק להאשים את הסביבה ואנשים אחרים בלמה אני איפה שאני עכשיו ולהתחיל להבין שאלו הבעיות שלי, ואם אני לא אדבר או אטפל בהם, אני אתמוטט ואז אאבד את האנשים שחשובים לי בכל מקרה. 

 


זה מזכיר לי אותך

נכתב על ידי , 27/3/2021 01:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,298
הבלוג משוייך לקטגוריות: המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPoesie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Poesie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)