לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בית משוגעים


אותו הדבר, רק קצת שונה

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Skype:  shira..weber 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2022

חיבורים


זה מעלה בי התרגשות,

מן פרץ אנרגיה שנורה ישירות ללב.

אני שותה את התחושה לאט לאט ,

והיא משכרת אותי לימים.

והמילים האלו שלך נזרקות עלי כמו חיצי רעל לאט לאט, משפט פה, מילה שם, והן מחזיקות אותי תחתן, משטחות אותי לרצפה,

ואני שוכבת שם עם עול העולם על הכתפיים שלי, 

בחיוך רחב.

....................................... 

אם תחזיק אותי צמוד אלייך ותגיד לי מה שאתה מרגיש, כמה קרובים נהיה באמת?

ואם אחזיק אותך קשור על ארבע, נהיה קרובים יותר?
אולי אם תספר לי מה שאתה חושב ברגע זה, אוכל לקלף ממך יותר מבגדים,
אבל לא אכפת לך אולי לעשות את זה בבקשה בשיבארי? 
נכתב על ידי , 24/4/2022 02:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נא


אין פה טוב אין פה רע
או אולי יש פה, אבל אני לא יודעת.
אני כבר כל כך הרבה זמן לא יודעת...
לפעמים אני מרגישה שאני רק צריכה לשמוע שוב את השלום הזה, מחכה לשמוע צלצול,
אבל אולי זה לטובה?
אולי זה לטובה, אבל אני לא רוצה שזה יהיה.
אולי אני פשוט מפחדת שיהיה לי רע, אז גם אין לי טוב. פשרה.
כל יום אותו הדבר, ורק אני נחלדת.






נכתב על ידי , 21/4/2022 02:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,298
הבלוג משוייך לקטגוריות: המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPoesie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Poesie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)