לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fuck you all - xD


" זה שאת מאושרת , לא אומר שהכול מושלם ! - זה אומר שהחלטת להסתקל מעבר לחוסר השלמות ! D: "

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 319276746 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

השבוע האחרון של החופש .


נידף ברוח , כמו הזמן XD

ואוווווו .. החופש עבר כלכך מהר , לא הבחנתי בזה אפילו איך שהזמן טסססססס ..

 

אני לא יכולה להגיד שהחופש הזה היה אחד הטובים ,

אי אפשר ממש להגדיר אותו כשאני חושבת על זה O.ם

הוא היה דיי שקט יחסית לשנה שהייתה לי כולה ..

אבל כיייייייף ? - לא היה חסר כיף בחופש הזה , כמה צחקתי D: ,

הכרתי מעט אנשים . אבל עדיין הכרתי .. ויותר חשוב מזה -

השלמתי עם כלכך הרבה אנשים שרבתי איתם , על שטויות ! פשוט שטויות .

אני כלכך שמחה שהשלמתי איתם , הם עשו לי כלכך טוב !!

הדיבורים איתם , רק היו מחזקים אותי .. תמיד ידעו לעודד ולהיות שם ,

לפעמים כלכך מוזר לי לחשוב איך זה שבכלל רבנו .

 

שיר , אמלי , אופיר , לוסי , חן , ורווניקה , אידה

צוראל , איתמר , רועי , סתיו , ישראל , שפיץ ..

אני לא יודעת עם אי פעם אמרתי לכם את זה ?
אבל בחיים לא תבינו עד כמה שאני אוהבת אתכם !!

תמיד הייתם שם בשבילי , ואני תמיד יהיה שם בשבילכם ..

[ רבתי מפה עם 5 אנשים , לא אם כולם חחחחח .. ]

 

 

החופש לא עשיתי הרבה דברים ,

- נסעתי לאילת עם המשפחה [כמו שאני בטוחה שגם הרבה מכם עשו . ]

- יצאתי כמעט כל יום במשך החופש עם חברים לשכונה לעיר ..

- יצאתי למסיבות \ לתל אביב ,

- טיולים עם המשפחה

- קראתי ספר [ " נונגה נונגה " השלישי , בסידרה של אנגוס ]

- עשיתי המווון ספורט ..

- על האש עם חברים , הייתה לי שם סטלה רצינית .

- לא הפסקתי לחשוב עליו 33333|>

ובעיקר הייתי ערה תמיד עד כמעט 11 בבוקר ? חחח .. נידודי שינה .

האומנם לא הרבה עשיתי .. אבל עדיין אני מרגישה מסופקת

החופש הזה עזר לי להבין הרבה דברים על עצמי

על האנשים שאני מסתובבת איתם ועל החיים עצמם [:

. . . . .

אני מקווה שהשנה החדשה תהיה יותר טובה מהקודמת , מאיתכם ?

 

נ.ב.

בתאכלס היה לי חופש ממש מאגניב ,

ממש נהינתי בו , עם כל האנשים שהייתי איתם XD

היה כלכך כייייייייף ..

צחקתי כמו שלא צחקתי מזמן , צחקתי מהלב ,

הרגשתי שבאמת אכפת להם ממני .

 

אני מחכה כבר כלכך לתחילת הלימודים !!

התחלה חדשה .. כיתה ח' , הפעם אני הולכת להשקיע וללמוד ברצינות ,

בע"ה הכל ילך לי טוב -555- DDD: .

נכתב על ידי , 26/8/2009 05:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גפיי מכנסמרובע D: ב-26/8/2009 23:54
 





2,580
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגפיי מכנסמרובע D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גפיי מכנסמרובע D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)