לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Here we are,make you'r self at HOME

Avatarכינוי: 

בת: 32



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

Feeling Beter




 

 

 

חסרה לי פה קצת אופטימיות חחח..אז בבקשה.............

הכל טוב, סוף סוף. אני מחייכת כל יום כמאט כל היום כי הוא גורם לכך, אני כל כך..פאק אין מילה לתאר איך אני מרגישה בגללך. זה מפחיד אפילו שבן אדם יכול לגרום לי להרגיש ככה, אני מרגישה שאני מכירה אותך כל החיים ושכל מה שיש בנינו זה הדבר הכי טבעי בעולם, דבר כזה אפשרי???

אני יודעת שאתה לא תקרא את זה בזמן הקרוב, אבל אני חושבת שאני משתגעת בגללך, ואני אוהבת את זה כי סוף סוף יש מישהו שאני יכולה לאבד את הראש ולא לפחד שתבוא מאחור ותתקע לי סכין בגב. אתה האדם שמוחק לי את הדמעות מהפנים ומחבק אותי חזק וגורם לכל הרגשות הרעות\מגעילות\מדכאות וכו'...להעלם בלי זכר.רק רציתי להגיד תודה 3> אין עליך אתה הפכת לי את העולם ואני בחיים לא רוצה לחזור למה שהיה.

 

 

זוכרים שההורים שלנו תמיד אמרו לנו שבסופו של דבר תמיד מגלים את הפרצוף האמיתי של כל בן אדם,חחח אני תמיד יחסתי את המשפת הזה לאנשים זרים שאני רק מתחילה להכיר. בחיים שלי לא חשבתי שאני יגלה את הפרצוף האמיתי של ההורים שלי, גאד דאאאם!! אתם אלה שאמורים להיות הגנת העורף שלי?! מה לעזאזל עובר עליכם יא חלאות חסרות בושה! אל תשפטו אותי מהר אני איזה ילדה מפונקת שלא קיבלה מה שהיא רוצה ובזמן שהיא רוצה מההורים אז אני יושבת פה ומקללת,,,,הלויי שזה היה זה. זה עצוב להרגיש בן אדם זר ולא מוזמן בבית שלך. תודה אמת תודה שנתתם לי להבין את זה כל כך מוקדם כדי שבעתיד אני יראה לכם את האצבע האמצעית היפה שלי בכל פעם שתבואו לבקש משהו =]

 

ואת...גאד! ככה את מתנהגת מעדיפה לצאת לשבועיים או יותר לחו"ל לסבתא שלך בלי אף אחד וכשאנחנו מזמינות אותך איתנו לאילת לחגוג לך את הגיוס את מראה לנו עורף ומתרצת תירוץ כמו "אוי לא יהיה כיף, אני יהיה בלי חבר שלי" "זה 4 ימים!! אני ימות מגעגועים!!" עוד שניה תקפצי ותחתכי ורידים בגלל שאת נושמת בלעדו. חחחח איזה מצחיקה לפחות תלמדי לשקר כמו שצריך "אהה אני נוסעת לסבתא שלי לחו"ל לאיזה תקופה" "מה? לבד כיאלו?" "כן"

אז לחו"ל מחבר שלך את יכולה להיפרד ולטוס לבד ולרדת איתנו לפאקין אילת קשה לך..יאללה לכי. תחפשי חברים נאצים בגרמניה, מתאים לך =]]

 

בקיצור הייתי בכינרת עם הבייבי והיה פצצצות, וירבו עוד ימים כאלו =]]

 חולה עליך מאמי שלי רק אתה עשית לי את הטיול הזה כל השאר היה סתם קישוט חמוד 3>

 

S.K

נכתב על ידי , 8/8/2010 01:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,124

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs.Dougie Poynter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs.Dougie Poynter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)