לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כפרים אחריב לאור הדמדומים!


הרפתקאותיו של קוזאק חלש

Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

כמה כיף כמה כיף....


יום חמישי:
טוב ניראה לי יש לי כישרון חדש....אני מגלה עתידות רק גרוע...הייתה לי הרגשה שלא יהיה רדיו...הייתי קרוב לא היה אנגלית...טוב אז הלכנו לבית "של יובר",ישבנו שם אני קפלן ויובי שתינו בירה,היה כיף אבל הזמן עבר מהר ואיחרנו לשיעור אחד של היסטוריה,אביבית (המחנכת) לא עשת עינין,לאחר מכן היה רדיו,בא אורך מוזיקה מרדיו דרום,הסביר לנו איך זה מתנהל איך לארוך שירים מה הסדר והכל....
היה כיף חיי...ר!
לאחר מכן הלכנו שוב לבית של "יובר" אני ויובי אכלנו שם,פאק עמדתי למות כוס עמק אכלתי פול...ואז התחלנו לצחוק עד כמה שלא כיף כאן,ואז נהיה לנו התקף כפית לא יכלנו להפסיק לצחוק שעה בטרמפולינה.

אחרי זה חזרנו שוב לבית של "חיים משה" הפעם עם פורטי,חחח היה פשוט מלבב,ראינו סאות'פארק וקומידי אינק אכלנו שתינו תה...
פאק הבית הרי...ררר הזהה כל כך כיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טוב קיצר תריך רק לקנות משו כמו 10 שישיות גולדסטאר והחיים ישתפרו,הבעיה שאין מנקה =[ פיץ בחול

יום שישי:
סימנו ב10,הלכנו לבית של "יובר" הלכנו אני פורטי יובי ורן,אכלנו שניצל טירס ניראה לי :S ואחרי זה הלכנו לטרמפולינה והיה כל כך כיף אבל אחרי זה היה סיוט לחזור את כל זה הביתה היה חם והחיים קרסו =[
אחרי זה הגעתי הבייתה הייתי קצת במחשב והיה חם והיה לי ריח של אפריקה מהרגליים כוס עמק היה סיוט,אז הלכתי לקנות סיגריות פגשתי שם את הערסים...ישבתי איתם קצת הם עשו בוררות הרעיון אחד המלכים אבל היה תחושה בלב של "דיייייייייייייייייייייייייייייייייי",טוב אז מאוחר יותר הלכתי הביית,אכלתי,ישנתי ואז פורטי בא אלי וישר הלכנו לבית של "יובר" והמצאנו ליובר משו כמו "אמא של יובי בא וראתה אותנו פה ואמרה שאין לה בעיה"
ואז הוא הגיעה ואחריו מעין ושעות ירדתי עליה שהיא שילשלה באזיירבג'ן וכל מיני שטיות כאלו.

יום שבת:
קמתי ב12 בדיוק!
קמתי לא היה אף אחד בבית ההורים שלו נסעו לטיול בירושלים או משו כזה,אז נהנתי לי.\
ב3 ככה התחלתי להכין לעצמי אוכל...לקחתי איזה אורז..והיה כתוב שם שאפשר לטגן את זה אז התחלתי לטגן את זה ואז היה לזה טעם של חרא ורציתי להקיא אז "פאנג קח זה טעים" ואז הרתחתי שמן ושמתי צ'יפס וזה רצח יותר מדי וכל השמן נשפח =[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[
כוס עמק שעה וחצי הייתי במטבח וניקיתי
טוב בקיצור הכנתי לעצמי טוסט ואז פורטי בא אלי וישר הלכנו לבית "של יובר" יובי פגש אותנו בדרך באנו לבית היינו שם איזה 10 דקות ואז רן וקפלן באו ואז הבנו שאנחנו רעבים אז הלכנו להביא אוכל.
הבאנו שניצל טירס ושניצל ברוקולי וזה טעים כל כך...למרות שמדי פעם הברוקולי יותר מדי גדול ואז "בעעעעעעעע".
ואז הלכנו לטרמפולינה חחחחחחחחחחחחחח איזה גרוע רן אלוהים חחחחחחחחחחחחחחח
חח היה מצחיק כל כך
קיצר דיי הבית הזה הוא בית חלומותי !

עוד מעט צריך לקנות בירה...הרבה בירה.....10 שישיות או משו
כי נשבר כל יום אנחנו דוחים את זה

טוב אז ככה אני מקווה שמחר אני יקנה כבר את דירט ואת הפוסטר של רייג'
וצריך להחליט להיות רוסי ולסוע לאילת או להישאר בעומר...

נכתב על ידי , 4/10/2008 12:06  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,105
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכיסא שלי>כיסא שלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כיסא שלי>כיסא שלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)