לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי טורקיז זה השילוב המושלם בין כחול לירוק =P

בלוג.. עוד אחד לאוסף... =S

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

דחויה


אני לא שייכת.

אני לא מתקבלת, לא שייכת לא קיימת.

הן דוחות אותי, אתן,

החברות הטובות, או שמעמידות פנים להיות כאלה.

לבד הכל בסדר, אני משערת שאין לכן ברירה.

אבל שאנחנו ביחד, בחבורה,

אני הלא שייכת,השונה... הדחויה.

יכולתי פשוט לבכות שם באמצע ולא תשימו לב.

לצרוח, להוציא הכל אבל לא תנידו עפעף.

ואז כשתצטרכו אותי, לעזרה, ותראו שאני כבר לא שם, מה תגידו?

אולי תזכרו בזיכרון מעורפל של ילדה עצובה שישבה שם לבד בפינה,

ואולי דווקא בשיחות שלנו לבד, כשכן הייתי שמחה.

ועכשיו כשתסתכלו עלי לא תראו את אותה הילדה, אני לא אהיה אני שוב, לעולם.

אני לא אתן לכן לפגוע בי שוב, גם אם זה יגרום לי להיות בודדה, לפחות אני לא ארגיש דחויה.

נכתב על ידי , 11/4/2008 01:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לuni אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על uni ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)