לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me


?So... A diary? Is it really me, uploading my life online, hoping to get a real honest feedback

כינוי: 

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

"everything's so blurry"


אז מה קרה לאחרונה? המון. ויש לי המון לכתוב והמון לספר, אבל אני מודה שלא מתחשק לי כל כך..

למען האמת, לא מתחשק לי אפילו לכתוב כל כך.

 

למען העוד-יותר-אמת - לא מתחשק לי כלום כרגע. אולי לישון.. אבל אני לא ממש במצב רוח המתאים לשינה.

אני חושבת שאני רוצה מישהו לחבק כרגע.

אני לא בטוחה מה אני רוצה..

 

לילך.

מבולבלת ולא בטוחה.

נכתב על ידי , 16/3/2008 00:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



961
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhite Lilach אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על White Lilach ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)