לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי, וקצת יותר...



כינוי: 

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

הרבה דברים אחרונים ומשו חדש\התחלה חדשה


זהו הרבה דברים נגמרים בתקופה האחרונה הבית ספר נגמר לתמיד היתה הבגרות האחרונה יום ליפני הבגרות האחרונה היה לי את השיעור הפרטי האחרון שלי עם המורה שלי שהיתה איתי 6!!! שנים!!! והיא היתה כמו אחותי אפילו יותר מאחותי את אחותי אני לא סובל אותה אהבתי ההינו הפסיכולוגים של אחד של השני סיפרנו דברים שלא סיפרנו לאף אחד אחר השבוע היתה לי גם הפגישה האחרונה עם הפסיכולוג שלי השיעור האחרון בבית ספר זהו נגמרו ה12 שנים האלו של הסבל הזה ויש עוד הרבה אחרונים זה מצחיק דווקה ב20 ביוני היום האחרון של הלימודים (שלא באמת היו לימודים :P ) היום האחרון רישמית של הבית ספר היתה לי את הנשיקה הראשונה עם החברה הכי טובה שלי שעכשיו היא גם החברה שלי :P ביום שמשהו זוועה נגמר משהו אחר חדש וטוב הכי טוב שקרה לי בתקופה האחרונה התחיל חודש וקצת אנחנו ביחד ועדין לא רבנו אולי זה בגלל שאני עוד שבוע ו5 ימים מתגייס (ב8.8) אז אנחנו מנצלים את הזמן ואולי כי גם ליפני שההינו ביחד לא רבנו הריב האחרון שלנו היה ליפני שנה בארך :P וגם אז הוא היה מסיבה מפגרת לשם שינוי החיים שלי הולכים למקום טוב יש לי חברה הכרתי חברים חדשים וממש אחלה אנשים מאז שסימתי את הבית ספר רק טוב קורא :P הורדתי גם 20 קילו מלשבת בבית ולא לעשות כלום O.O :P בסיום של תקופה אחת התחילה תקופה חדשה שכרגע טובה יותר הצבא כבר קורא  לי עוד שניה אני מעבד את האזרחות שלי ויאללה עוד רכוש צה"ל ותאמת זה לא מפחיד\מרגש אותי או משו זה כיף לי בקיצור דברים טובים קוראים רק שימשיכו כך :P אני והחברה שלי ועוד כמה אנשים שעובדים\עבדו איפה שעבדתי בקרוב הולכים להגיש תביע למקום בגלל הרבה סיבות ואם הדברים ממשיכים כמו שהם עכשיו אנחנו ננצח גם בתביע הזו יאללה שיהיה לי ולמי שקורא את זה בהצלחה :P

נכתב על ידי , 28/7/2012 19:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,688
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם שם זה כל כך חשוב? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם שם זה כל כך חשוב? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)