לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כולה ילד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

קריאת ארכיונים נחשבת למעשה מגונה ומעשה סדום


 

ליל השנה החדשה

אני במיטה מכורבל.. חושב "מה אם.." נזכר שרק לפני שבעה ימים היית פה.

בוהה בתקרה, חושב מה את עושה עכשיו..

את המכנס שלבשת לא החלפתי.  לרגע נדמה לי שאני שומע נקישות.

אולי, אולי זו את. אני מתעלם מחוסר ההגיון ומזנק מבין השמיכות..

עובר את המסדרון ומגיע אל העינית שבדלת.

האור בחדר המדרגות דולק. הכל שקט. שוב דמיינתי..

אני חוזר אל מתחת לשמיכה, השעה הייתה חצות וכמה דקות..

כשאין מוזיקה אורות וספירה מעשר לאפס 

זה לא כזה עניין גדול.

 

ואני נרדם.

 

 

נכתב על ידי , 2/1/2005 00:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 36

ICQ: 5151888 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לREQUIEMלגלקסיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על REQUIEMלגלקסיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)