לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כולה ילד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

תמונות [מהטיול]


חזרתי.

 

 

מקבץ תמונות משעשעות..

 

אני. פורט בחינניות על הגיטרה של לוטן [מה זה גיטרה?]

 

שוב אני. על נדנדה בתחנת עצירה. לוטן צילם. בשביל התמונה העפנו ילד מהנדנדה.

 

לוטן מזיל עליי ריר. אני צילמתי בדרך לאנשהו.

 

עדשת המצלמה תפסה אותי; עצירה לשירותים.

 

 

החרמון. לוטן ואני ברגע רומנטי.

 

ולסיום: מיקו מקבל טיפול מיוחד לקראת שלוש בבוקר >:]

עוד תמונות יגיעו בהמשך..

 

נכתב על ידי , 24/2/2005 23:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 36

ICQ: 5151888 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לREQUIEMלגלקסיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על REQUIEMלגלקסיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)