לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כולה ילד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

פורנו רך


.

עד כאן תמונות מגרות שלי.


אנטישמיות. לא מה שחשבתם.

כולם כאן אופטימיים פתאום!זה מעביר בי חלחלה.

זה^ הקו-מפריד החדש שלי. קוראים לו קרמוּסל פרנסואה בן ג'ורג'. אבל אתם יכולים

לקרוא לו קרמוּס. [וגם לגנוב אותו]

לורן.

עבדכם הנאמן מאוהב.

 

 בלעדי לקוראי הבלוג.

  סטיקר ההתנתקות הרשמי! מעשה ידיי להתפאר.

[הרעיון גנוב. אני מודה]

אני מגרה אתכם?

מרמורים לשעת בין ערביים.

אז הבנתי שהתום הממורמר הוא טרנד מפוצץ. ושזה מאסטר קול.

אפילו שכבר קישרתי אליו אצלי מלפני חודש ימים. החלטתי ללכת עם הזרם.

דיי להיות אווטסיידר [סיידר תפוחים זה ה-דבר] וסוציופט ואנרכיסט ומעריץ נלהב

של בולי איש השלג [כשיש לי זמן].

אז לקחתי את הנכה שלי ליום צלומים. וזו התוצאה:

נכה ממורמר עושה תום ממורמר ליד סולם

תום. אם אתה רואה את זה. רק תדע שאתה מגרה אותי.

זה רק אני או שההורים בתקופת החופש הופכים ליצורים שנואמים על החיים כל הזמן?!

כאילו פאק אבא!! [כן. ככה אני קורא לו..] אני כבר מנגב את הטוסיק לבד!

אוקיי?!

[לעזאזל קרמוס הזה שימושי.]

-מקווה שגריתי אתכם.

בולי אישהשלג.

יש שמועות שהוא הפך לנרקומן וירד לזנות.

מסתבר שהשלג הלבן והאבקתי היה לבן ואבקתי-

אבל לא היה שלג.

זהו מחיר התהילה ידידיי.

ובנימה זו אסיים.

אריאל.

נכתב על ידי , 7/7/2005 22:16  
102 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 36

ICQ: 5151888 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לREQUIEMלגלקסיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על REQUIEMלגלקסיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)