לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כולה ילד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

רק זקנים מעדכנים בבוקר.


הבטחתי בחמישי

בהזדמנות זו אני רוצה להצטער בפניי הפרה הכי שומנית שאני מכיר.

היא נסעה. כולנו ניתגג*.

 

 

פרק אולטרא-גאוני של נכיי ה no legs > 

 

מישהו אמר אייזק ניוטון? לא?

נסעתי. לאן? נתניה.

Business or Pleasure?

pleasure. as always.

 

אחזור ביום רביעי\חמישי.

אם משהו צריך אותי:

שירים יד!

שיט שאני חייב לח.(ע"ר)

אגב. לא נעים. אבל הניק שלך נשמע כמו חנות מכולת. חבל..

SAW [או:מסור]

סרט מצויין.

 פשוט.. לנסר את האצבעות!

 

note to myself: לא לכתוב פוסטים בבוקר. אני לא משעשע. אפילו לא את עצמי.

 

[אוי הנכה מתלהב. ח-מווד.] 

תהנהנו בהסכמה. זה תמיד עובד.

את\ה. תגרה אותי.

הגרסה שלי לתעמולה הנוסטלגית.

מי רוצה חתימה על השד?

אני אתגג [*אתגעגע פשוט נשמע נורא מטופש.תתרגלו.]

אריאל. [תפצפצו דוסים בזמן העדרותי הא?]

 

 

 

 

נזכרתי במשהו!

ידידיי חסרי הפרו. ודאי שמתם לב לאדס [לא. לא איידס. אבל דומה.] או פרסומות

של גוגל שנדחפו לנו לטריטוריה של הבלוגים?? 

פשוט גועל. [לא. לא גוגל. אבל דומה.] 

ולי רק נותר לומר-   יריב.

יא בנזונה.

 

נכתב על ידי , 17/7/2005 09:19   בקטגוריות The No Legs  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 36

ICQ: 5151888 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לREQUIEMלגלקסיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על REQUIEMלגלקסיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)