לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כולה ילד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

פוסט חדש ואינפנטילי-מחר [שני]


עדכון:  
אפשר להמשיך לבקש נכים.   
אני חוזר לפוסט הזה מדיי פעם כדי לקבל את הבקשות.    
כשהנכה שלכם יהיה מוכן תקבלו הודעה על כך בתגובות, בבלוג שלכם. [לפרטים: ראו הסבר למטה]   
ארי. 


בואו למצוא אהבה בטלפון

אומרת הקריינית בפרסומת. וזה מעלה בי אסוציאציות על אהבה כזו..

שמתנהלת בטלפון.

בת הזוג מודה בבגידה בבן זוגה:

מאמי, יש משהו שאני רוצה לספר לך כבר כמה זמן..

כן כפרעליך, מה את רוצה לומר לי?

תשמע.. זה כבר כמה שבועות ש....

[שתיקה]

שיש לי שיחה ממתינה.

O:

 

תחשבו על זה. בטח יש שם דאבל-משמעות מטורפת למילה "תפוס"!!   

בכל מקרה. צריך להיות מאוד.. מיואש, כדי לנסות למצוא אהבה בטלפון.

ועכשיו תסלחו לי, יש לי פרויקט להציג בפניכם.

-

ה-פרוייקט ל-נכה לכל בלוגר.

אז זה הולך [כמה אירוני להשתמש במילה הזו כרגע] ככה:

^אני מקבל מכם תמונה שלכם או של דמות שאתם רוצים להפוך לנכה.

אפשר גם להשאיר את מלאכת העיצוב בידיי- ואני אצייר את כל הנכה, בלי להדביק תמונה.

[במקרה הזה אני לא אחראי לתוצאות]

^ואז אני מייצר\עושה\בורא את הנכה שלכם. ומחזיר לכם את התוצאה המוגמרת.

מכאן תעשו איתו מה שתירצו. שימו אותו ברשימות, בבלוג, תראו לאמא, תשויצו לדודה

דגדגו אותו בבטן- לא אכפת לי.

 

 

דוגמאות לנכים:

 

 

נכה מצוייר\ולא מושקע

גולדבלאט בלי רגליים\מצד שני, הוא צריך רק את הידיים.

האלילה\ול עושה "פוזה". [קצוות כחולים!]

גם אליל\אתגר קרת

ליל\אפלה כמו המרתף של הערוץ הראשון 

חיים\הוא חי במרתף הזה

סת'\מלאך.

ג'ן\האמא של ישרא. היא נו-לג טבעית.

 

*מי שלא מעוניין בהצגת התמונה שלו בבלוג שייפנה אליי ואני אסיר אותה.

הנכים שלכם! :

              



קציצה\קורט קוביין לא פראייר 
               



דימה\הוא מאגניב והוא בליידר- אבל רולרבליידס לא מתאימים לנכים. :\ 
               


ליט\ גם לה יש יצורים.  
          

 

bloody\צ'ה מוסר "היי" 
               



רשף\מבקרת הבלוג [שבטח יהיה לה הרבה לומר על הנכה הבא] 
               



פופיק\אחות לטבעת בוכנוואלד! 
               



נוף\תראו אותה-תראו אותה! אוח איזו כלבה..                



יהוה\לא פחות כלבלב [ושעיר]. שלו נעליכם מעל רגליכם!                  



צ'רלי\נכהיפי למתוקה עם הסנאים                  




סופי\יפיפיה עם משבצות >.<                  



ללא שם\נכה לכל האנונימים, בהסטוריה של הבלוג.    
           



איזבל קונסטורה\ עם סכין גדולה ומבט רצחני בעיניים
             



תום-בוי\הוא נושך [עם מראה ערפדי כזה..]          


קרנור\זה קרן-אור. וזה אוּבּר נכה!  
    



אליזבת' בת'ורי\פינק פלויד הוא לא הצד האפל -היחידי- של הירח..  
 



רותע\והאקספלורר גיבסון. פריקיתת
 


מאיה נחוי\היא אוהבת משולשים, ולא של פיצה. [או שזו רק אנוק]

דני\סוטה שלי, יותר מ-כולכם! אני מתעלך!!



עדיין רוצים נכה משלכם??- בקשו דרך התגובות.

*המבצע בתוקף עד ה-25.1.2011 ו \או עד גמר המלאי. בכפוף לתנאי המבצע. התמונות להמחשה בלבד.

אין כפל מבצעים. לארי הזכות להפסיק המבצע בכל עת וללא הודעה מראש והוא אינו אחראי לתוצאות.

כל הזכויות שמורות לארי. כל קשר בין הנאמר לעיל ובין המציאות הינו מקרי בהחלט. הנחות לחיילים.

 

 

-

ביקורת!

לא מזמן הבנתי שיש פה אנשים, שממש יושבים ומבקרים [כאילו..ביקורת] בלוגים.

כמובן שבצורה שיטחית ודבילית [הם נותנים לעיצוב הכותרת ניקוד כמו 9.8

איך אפשר להגיע לעשירית הנקודה על עיצוב של כותרת מחורבנת??] .

אבל אני התלהבתי!

ובקשתי מאחד המבקרים [ובמקרה הזה, מבקרות] לתת ציון לבלוג שלי.

נחשו כמה קבלתי!! ?!

ממליץ לכם לבקש ביקורת! היא תמיד נותנת 9.9 כאלה [X

 

-

תודה למחמיאים [וגם לאלה שיצרו טרנד מטורף מלקרוא לי אדיוט]

על הסיפור בפוסט הקודם.

 

אתם מצויינים!

ואפילו בלי מילה אחת על ההתנתקות,

אני הייתי ארי. ואני מ-מש התמסחרתי. איכ. 

נכתב על ידי , 25/8/2005 19:01   בקטגוריות The No Legs  
219 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 36

ICQ: 5151888 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לREQUIEMלגלקסיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על REQUIEMלגלקסיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)