לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כולה ילד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

[משחת שניים] אם בלוגים שלא קיימים, מעדכנים-


            

אז מי אני שלא אעדכן?        

והיום בפוסט:      

מה קורה כשג'וקים מחליטים לתקוף חזרה?        

מי צבע את דוקטור שטיינמץ?                                       

ולמה שפיכה-מוקדמת זה לא סיבה להפסיק לבקר את ספתא?                                                   

 כל זאת ועוד, היום בפוסט, למטה..              

ואני אהיה פה.  

אודטה, תמצצי לי.        

 

[אני? אני ארי, ואתם סוטים שלי. זוכרים?]

התגגתם?

        אל תדרכו על חלשים מכם!         לא, ברצינות, יש להם רובים.   

משחת-שניים\ארי [סיפור-קצר נוסף.]    

כשיהודה מצחצח שניים, לא מתחשק לו לרצוח אנשים.

הקצף הלבן ממלא את פיו.. והוא בוהה במראה,

גם אם הקצף צורב. מביט בשלולית הבועות הלבנה [אבל לא מספיק לבנה] שנוצרה בכיור.

אין לו לאן למהר עכשיו, הפגישה עם דוקטור שטיינמץ תתקיים רק בערב.

הקצף נוטף אל הכיור, והוא מוסיף לצחצח.

חזק, המברשת חורקת על שיניו.

החניכיים שלו מתחילות לדמם, הן תמיד מדממות כשיהודה מצחצח שניים.   

טיפות אדומות נוטפות מבין השניים שלו.. למטה.

והקצף הלבן [לא מספיק לבן], שמתערבב עם הדם יוצר צבע ורדרד..

והפנים של יהודה נצבעות בורוד.

"עוד פעם אני נראה כמו פוסטמע"

הוא אומר לעצמו, ואז פולט את כל תכולת חלל הפה אל זרם המים בכיור.

 

הוא התיישב אל מול האור שהפיץ מסך הטלוויזיה,  כשבדיוק הופיעה פרסומת למשחת-שניים חדשה,  "perfect snow-white teeth" היא הבטיחה.    

"אין דבר כזה לבן מושלם." הוא התעצבן.

ולמרות זאת, כשישב בחדר החשוך ורק פניו  מוארות באור מהטלוויזיה הוא לחש-

כזו משחת שניים אני רוצה.

הוא נרדם על הרצפה הקרה. בין הטלויזיה לכורסא.     

כשהתעורר, התור שלו חיכה לו במרפאת השניים והוא דאג לצחצח שניים

עם הרבה קצף, קצף לבן [לא מספיק לבן], רגע לפני שיצא. 

השיננית בחלוק הלבן [לא מספיק לבן] אומרת לו לחכות בחדר של שטיינמץ.

לחדר של שטיינמץ היה ריח קר של משחת שניים.  

לא היה אף אחד עם יהודה בחדר, כשהוא מעוך בתוך הכיסא המכאני,    

הוא הרשה לעצמו לשחק עם המשאבה הקטנה של שטיינמץ, 

ואז עם הצינור הקטן שמשפריץ מים, ואז עם המקדחה הקטנה שזמזמה.

דוקטור שטיינמץ נכנס בחלוק הלבן, כל-כך לבן. וביקש ממנו להפסיק עם זה מיד,

"זה ציוד נורא יקר". הוא הסתובב מעט בחדר וזמזם כמו המקדחה הקטנה.

ממש כאילו נמצאה המקדחה הקטנה עמוק בגרונו.  הוא התקרב אל הכיסא המכאני,

ורירשרש בין כליו הכסופים, עד שבחר באחד מחודד.

"עכשיו פותח את הפה". "יותר ג-דול". יהודה עשה כדבריי הרופא,

ופתח את הפה. ואז גדול יותר.

"אתה מצחצחת שניים אחריי אוכלת ארוחה?" שאל אותו שטיינמץ,    

בטון שהתאים לשיחה עם ילד קטן ורוסי.

יהודה שתק.

"שיניים יפות, לבנות." קבע שטיינמץ בעודו רוכן אל תוך פיו של יהודה.

"לא מספיק לבנות.." יהודה לחש לעצמו,

ועכשיו הוא אחז בידו במקדחה הקטנה.

והיא זמזמה.  לבן ואדום, כשהאדום על הלבן, והלבן נאלץ להתמזג.

שטיינמץ נצבע בורוד. השיננית נכנסה בבהלה, וגם אותה צבע יהודה בורוד.

למרות שהוא שנא את הורוד, אבל לא הייתה לו ברירה.

השיננית הביטה בו בעיני זכוכית, כשהיא שרועה על הרצפה הקרה, 

קפואה וורודה. "פוסטמע"

שטיינמץ כבר לא זימזם כמו המקדחה הקטנה,

הוא יותר חירחר, כמו הקול שעושה המשאבה הקטנה ששואבת את הרוק.

הקירות הלבנים, נצבעו גם הם, לרקע קול צחוקו של יהודה.

הדבר היחיד שנשאר זהה, היה הריח של משחת-שניים באוויר.

"מושלם זה מושלם כן-כן.. ורוד, אבל מושלם.." הוא מלמל

יהודה חייך חיוך גדול ולבן [לבן מושלם], ורכן מעל שטיינמץ.

בנשימות כבדות, שהתברגו אל חלל החדר,  הוא צעק לעבר הגוף הורוד..   

"מי לבן עכשיו!, הא? דר' שטיינמץ.   

מי-לבן-עכשיו??"   

שטיינמץ שתק.

 

 

     היום![הבהלתי אתכם?]          

עליתי על אפקט גאוני. [עליתי-במובן הטוב של המילה,כמובן]       

הוא קצת גנוב מליט [לא היא לא טפשה כמו שזה נראה.],        

אבל את הדרך לבצע אותו גיליתי לבד.        

אז זה חצי גנבה. טוב זו גנבה, על זין שילי.        

 כאילו שאת המצאת את זה! O_^      

 

איפה -לא- להחביא דברים גנובים.                          

 

והתוצאות:         

Vanish                        

Reach                        

 

וזהו.  [אני גומר מהר. שפיכה-מוקדמת זו לא מילה גסה.]        

 

הפוסט קצר מדיי?      

לא מרוצים מארי?                         

צריך לצנזר אותי?                         

לדגדג לי בפטמה?        

להחזיר לי את העורלה?? [כיייין]         

 

אני פתוח, לתגובות הנאצה שלכם.                                          ^____^ אַטְ- לוּ -בּוּ

נכתב על ידי , 15/9/2005 00:31  
157 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בן: 36

ICQ: 5151888 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לREQUIEMלגלקסיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על REQUIEMלגלקסיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)