לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של חגיתוש 3>! סיפורים מהחיים!



Avatarכינוי: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010


חזרתיי... סגרתיי ועכשיו חזרתיי =]...אני צריכה לספר לכם משהוווו! :)...

 אז ככה ניראלי שאני דלוקה אחושרמוטה על ילד אחד מחברוה שאני יוצאת איתם...:-(...

אבלל כולם אומרים לי לוותר עליו כי הוא לא ואהבת אותיי והוא לא ירצה אוווותייי ואנייי רווצה להחזיר הכול שהוא ידלק אלייי בחזרה!

כי לפניי זמן זמה ביום הולדת שליי... אני והוא הינו בקטעכול יום ישבנו ביחד והיתחבקנו הוא יציק ליי.. ..!!! ואומרים שלהוא היה דלוק אליי ...

ועכשיו פתאום הוא מתתרחק ממני כשאני הייתי בגדנה הייתקשרתי עליו באלי הפסקה !..

ואניייייי רווווווווצה אחושרמוטה להחזיר הכול  אחורה :( :(

אניייייייי רוצה אותווווווווו :)

אני דלווווווקה עליוווווווו משהוו לא נורמלייי...

מה עווד יש לי לספרר... אווקי עשיתי במתכונת ולא עברתיי... וזה מבאס אבל יש מועד ב ואני מקווה להצליח לעבוווווורר..

טוב חפרתיי לכםם יאלללה אני ע-פ-ה להיתרגן לבצפר זה =

ביווווווווש מקווה שתעזרוו לי בקשר לעליו..

 

 

נכתב על ידי , 10/1/2010 07:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





129
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhagti:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hagti:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)