לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עלי!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

עגיל!!


החלפתי עגיל!! איזה כיף לי!! זהב טהור!! 100 שקל! ואין עוד מה לספר... משעמם!

טוב כנסו לכאן! Askey.co.il מובן? פורום אדיר! ותגידו שאני הבאתי אותכם!

שם משתמש שלי שם:barakine מובן לכם?! קאפיש?? חח סתם כנסו!

הקיצר אני מנסה להיות מפקח גלובלי! אני משקיע שם בטירוף!!!!!!

הקיצר אני יודיע שאני יקבל פיקוח בינתיים תישארו יפיםD:

כאן נגמר עוד טוסט שלי...

נכתב על ידי Askey , 2/1/2008 17:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Askey

בן: 26

MSN: 

תמונה




52
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAskey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Askey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)