לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיטללל


הבלוגג שליי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מרגש אפשר ליפולל


אל תבכה על מה שקרה...

 

רגש בה ,הולך ממשיכים הלאה

 

יש בך עוד כוח

 

רוץ נגד המציאות

 

לך עם האנושות

 

עמוד ישר, תמשיך בקלות

 

עמוד ישר, תמשיך בכנות.

 

 

  

אין בי זיוף לומר לך

 

שברגש אפשר ליפול

 

גם אני אומר לך שרגש הוא לא מציאות

 

נכנסת למבוך,בלי סדק ,בלי כנות.

 

ואם בכלל אכפת לך מהאנושות

 

רק תספיק. נשבר לך מהאדישות

 

ואוליי נשאר ממך עוד רגע זיכרון

 

 

   אין בי זיוף לומר לך

 

       שברגש אפשר ליפול

 

 

נכתב על ידי , 30/12/2007 18:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתחתיי בלוגג


מוזרר קצתת.....

 

לא ברור.?!?!

 

אחרי השין והשוקס ואפילו מקושרים יש לי זמן לבלוג....?

 

מה חשבתי לעצמיי?...לשריטות שלי כבר תתרגלו

 

בקיצרר...מקווה שתאהבוו את מה שאני כותבתת

 

     שלכםם

                           מיטללל

 

 

 

 

נכתב על ידי , 30/12/2007 17:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 31

ICQ: 234373770 



תמונה




34
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeytaly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Meytaly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)