לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בד"כ כותבים פה משפטים חכמים עם משמעות...זה נראה לכם משפט חכם עם משמעות!?!? חח XP



Avatarכינוי:  boit ;)

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

Afraid


פוחדת שיקרה מה שחושבת שיקרה.

מקווה שלא.

 

נכתב על ידי boit ;) , 31/12/2008 23:17  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט אחרון?P:


 

טוב נו אז 2008 נגמרת עוד כמה שעות?

פוסט אחרון לשנה זאת?P:

טוב האמת אין לי כוח לעשות סיכום שנה ובלה בלה בלה וכל החראטה הזה..

אני יכולה להגיד שהשנה הייתה יחסית אחלה..

היו דברים טובים ודברים פחות טובים אבל בסך הכל השנה האזרחית עברה בשלום ועברה בסבבה(:

טוב אז בזמן שאני מתכוננת למבחן מסכן בערבית כולם יוצאים להם וחוגגים להם|:

אבל בסדר נשרוד מחר כנראה שרק מגמת ערבית תבוא.

אבל יהיה סבבה!

תמיד יש את נדיהXD

וזיהו עכשיו  א.א וחברתה דנה (אלכוהוליסטיט בהכשחה) מטרידות אותי בטלפון אחרי כמה כוסות טובות של וודקה ועוד כמה דברים?

ובמבה שנצאת כרגע באשקלון?אוהבת מלא ומתגעגעת!

והאמת גם לכל אלה שמתמודדים עם כל זה.

יהיה טוב.

אז שיהיה לכולם:

HAPPY NET YEAR!

 

 

נכתב על ידי boit ;) , 31/12/2008 22:25  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואו כמה זמן לא היה עידכון.


ואו מלא זמן שכבר לא עידכנתי.

האמת?אין לי הרבה זמן וחשק.

אני לא חושבת שאני אסגור כי כן לפעמים אני צריכה לכתוב דברים כמו עכשיו.

אז מה ככה? קודם כל התחיל חופש חנוכה מה שמאוד נחמד.

אתמול הייתה מסיבת חנוכה , לי אישית היה ממש גרוע פרשתי ב 3 ומשו הביתה.

עוד מעט יומולדת..שבקושי שמתי לב שזה מגיע. סוף כל סוף משו מעודד בתקופה הזאת.

מסיבה עם חברות ובנות דודות אהמ במבה.

ואמ? זיהו אני חושבת.

האמת יש לי תקופה לא משהו.

סתם אני במצב רוח די מדוכא...

לא יודעת אפילו למה.

זה פשוט המון תחושות פנימיות כאלה של כל מיני דברים לא טובים שקורים.

והכל פשוט מצטבר.

פשוט בא לי להתנתק לרגע מכל זה .

במיוחד מה שקרה? זה הגעיל אותי אולי קצת אכזב אותי,ולמרות שבאמת ממש לא היה אכפת לי ,ועדיין לא אכפת , אני אולי קצת שמחה שנפטרתי מזה.

ואני לא אגיד מה זה איפה ולמה.

ונראה לי שזיהו.

שיהיה לכולם חנוכה שמח(:

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי boit ;) , 23/12/2008 21:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,686

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לboit ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על boit ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)