לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ובכל פעם שתחשבי עליי, תקפיאי את הרגע ושמרי אותו לימים קרים יותר



Avatarכינוי:  -ניסיונ

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

הייתי רוצה


הייתי רוצה שתחבק אותי חזק

הייתי רוצה לתת לך את החיבוק שאתה כלכך רוצה

אותו החיבוק שאני לא יכולה לתת לך, לפחות לא כרגע

הייתי רוצה בטבעיות להתקרב אלייך ולתת לך נשיקה

שלא יראה מוזר

בלי צורך לנתח יתר על המידה

בלי למדוד בכפית את הכמות המדוייקת

שבין יותר מ

לבין עדיין לא

ואם לא עכשיו

אז מתי?

 

הייתי רוצה שתדע

שתסתכל ותבין שקשה

ומוזר

ומביך

ופרדוקסלי

ועצוב

 

הייתי מעדיפה אם בנקודה שזה התחיל זה כבר היה נגמר

אבל אני יודעת שהינו צריכים לעבור את כל זה

או לפחות אני

 

הייתי חוזרת לדקות אלה לפני שבועיים

לשבת במקום להתבטל

להציל את כל מה שאיבדתי

        את כל מה שהרווחתי

אותי

אותך

אותנו

 

ושוב מביטה על הלוח

ומסמנת בעיגול אדום את מה שנגמר

ממש שנייה אחרי שהתחיל

כבר רואה אותך יושב

                    ושותה

                    ובוכה

ואני אבוא

ואחבק אותך

ואולי רק אז תבין

תבין שלא קיבלת את החיבוק שמגיע לך

שלא נתתי את החיבוק שחיפשת

פשוט כי הוא נגמר לי במלאי

אחרי החיסול

אחרי הלוט שהוסר

 

ועדיין

קשה לי לראות

דרך אחרת

נכתב על ידי -ניסיונ , 28/7/2008 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ניסיונ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ניסיונ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)