לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה האור שלי גם אם הוא לא תמיד לבן.



Avatarכינוי:  *סתם_ אחת*

בת: 31

ICQ: 478521459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

כן או לא??...או סתם פשוט..


 

נתחיל מיזה שלא יפה ולא מנומס אז... שבוע מצויין לכולם=]

 

 

אני מרגישה שאני יותר לא יכולה הלוווו אתה שם למלעה מהצד זה שמכל הצדדים מישו לשם שינוי.... לא אפחד... אין מענה... בבקשהההההההההההה עזרה ..אבל שוב אין שום תגובה .

 

 

 

 

כל כך לבד כל כך בודד! כל כך שוב בלי אפחד כל כך לא מצב שאני אוהבת!

 

למה אי אפשר פעם אחת כפי שאני רוצה יום לא יעבור בשתיקה תמיד הכל יהרס

תמיד הכל יתפוגג אפ פעם לא יהיה נורמלי תמיד הכל יהרס אתה לא מבין, לא אתה נהנה

אתה לא מיתחשב ולא רואה  מה קורה .... אתה עדיין ישן אתה ביכלל בשלך!

איפה אתה לעזאזל אתה לא שומע אתה אוטם אוזנים ולא מבחין בדבר... ידעתי ידעתי כמו

תמיד שבישבילי אתה אפ פעם לא תיהיה קיים אתה אפ פעם לא תעזור לי נעע...

כניראה שאין לך רצון בזה  אתה פשוט ממשיך את חייך בלי להבחין מיסביבך.

 

 

אבל לא אני יותר כך לא יכולה!!!!!

 

 

 
 
 
 

 

 
 

 

 

יש לי כל כך הרבה דברים על השכל יש לי משו שאני כל כך רוצה ואני כל כך 

רחוקה  כדי להגיע לשם ואני רוצה פשוט לשבת בשקט עם כל הצער הזה ואפילו את זה אני לא יכולה לקבל 

אני כבר לא יכולה כלום אני מרגישה שהזכויות שלי בעולם הזה פשוט נעלמות

אני לא יכולה יותר להמשיך כל כך באלי לקום ולהיתפרץ ליצרוח את מה שבגרוני אבל..

לא אני לא יכולה אני לא מסוגלת .. גם ואם אני אצליח ליצרוח תחלק הראשון יש חלק שבחיים

לא אצליח לאמר אותו ניראה שככה אמשיך ליחיות בצער ולהיסתכל עליו מהצד.........=\

לא .. ממש כבר ממש לא טוב לי .. אנשים כל מה שבאלי לעשות עכשיו זה רק ליברוח  אתם שומעים אתה

שם לעזאזל שומע אני רוצה ליברוח אני לא רוצה תחיים האלו תיקח מימני אותם בבקשה

אני לא רוצה יותר ליסבול דיי... נימאס חדל

היתי מסכימה להכל לולא לא היתי לבד והיתי שם לצידו היתי מעדיפה לגור ברחוב אבל ליהיות

שם ליהיות איתו אבל אין דבר ואין שום כלום שישנה את זה לא ג'ין ולא מישאלה ולא דבר..

פשוט לא נותר דבר מלשבת ולהביט  מהצד איך החיים הולכים וניגמרים לאט לאט בקצב של סבל

ולי... לי אין כלום ואין יותר מילים אין מה לעשות אין יותר שום תפקיד בחיים.

 

 

 

 

אולי טיפה משמח סופ סופ לא ניכשלתי במשו שקשור לכימיה קיבלתי עובר.....

דבר מצער... מיני באיכסטוריה היה היום למרות שהלך דיי בייסדר אני אפ פעם לא בוטחת בעצמי בכל

שקשור לאיכסטוריה...

דבר כייפי... היום היתה מעבדה... בכימיהץץ אבל היה טיפה משעמם אם כבר המעבדה

הקודמת עד כמה שהיתה יותר פשוטה היא היתה יותר מעניינת!

 

 

 

טוב ...זהו לא ניראה לי שנותר לי עוד דבר מה לעשות כאן... שיהיה לכולם כייפ ושבוע מצויין

לא כמו שלי....=\

 

 

אי לייקט מובט מובט אי לייקט מובט מובט אי לייקט מובט מובט יו לייקט    > מובט!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ליראות את הכל מהתחלה ....

 

 

האחחח כמה שזה קשה אתם לא תאמינו באמת שלא...

כל המילים האלה של אני יודעת מה זה ההרגשה הזאת וכל זה לא... אפחד כניראה לא יודע..

 

אני ראיתי אותו היום סופ סופPPPP= *שימחה ענקית חיוך מאוזן לאוזן* אחרי בערך כשבוע שלא ראיתי...האחחח

זאת היתה מין הרגשה ניפלאה כזאת שמשו חסר ואתה ממש רוצה את זה ואז אתה מקבל את זה ואתה כולך מלא

ומת מישמחה !.. אני כל כך אוהבת תהרגשה הזאת!!! כל כך!

 

אני ראיתי  אותו כע ראיתי כולו מחייך ומיסתכל לכיווני ...(היתחרפנתי אני מודה)!!!!!!!!!!!

 

האאא היה יום יחסית טוב....חוץ מהקטע שבו חילקו לנו תלוח מיבחנים איחסההההההההה !!!!! כמה מיבחנים כמה בגרויות אויייששששששששששששששששששששששששששששששש!

 

 

עוד דבר שקרה לא מיזמן (ליני כמה דקות אולי שעה גג)... השלמתי עם מתן ...איכשהו יצא שביגלל נסטיה ...דיי ידעתי שזה יקרה ... אבל מה לעשות ...טוב לא נדבר על זה שאני לא אגרום לעוד סיכסוכים בין עצמי לכמה וכמה ובין לכמה לכמה...(נישמע לא הכי מובן .. לא נורא)

 

מה עוד... טוב יחסית זהו אין מה לאמר התחלה טובה סופ ..לא הכי משו ...יהיה יותר טוב... האחחח.. איזה חלומות...

 

 

 

 

 

Image Hosted by ImageShack.us

 

 

נישברת! - מיתקפלת.

 

נימאס לי כבר לעזאזל מהכל חד וחלק נימאס מכולם

 

אני רוצה להתחיל תחיים מחדש והפעם לחלוטין באמת מחדש אני רוצה לישכוח מכל מה שהיה בארבעת השנים האלו

שחשבתי שהם הכי טובים בחיים אך כל פעם אני טועה ומגלה מחדש את הטעות ולרוב היא אותה

הטעות הדבילית וחסרת טעם .

אני לא רוצה יותר ליברוח מהכל אני רוצה להגיד לכם לכולם באמת סליחה ענקית מכל הנשמה

אבל כניראה אני צריכה לישכוח את כולכם כדי ליחיות בשלווה (ליחיות להנה מה שניקרא) ..

זאת אומרת שוב לעזוב את כולם ואת הכל ולהתחיל שוב פעם ליבנות את הכל מחדש שוב פעם מהתחלה שוב

פעם מאפס שוב פעם ההיסטוריה חוזרת על עצמה.

נימאס לי שאנשים פוגעים בי כבמישחק מה ניראה לכם אני קליעה למטרה זרקו דקרו פגוע חופשי בשימחה!!!

ובסופ כשאני פגועה כבר חלק גדול שכניראה שמח לכך לא שם לב זה רגיל בישבילו והחלק השני

שלפחות מראה טיפת דאגה מיתאכזב כי אני עצובה ואז אני פוגעת בהם ואני לא רוצה ליפגוע באפחד .. למה כאלה החיים האלה למה... זה ככה זה זה חרא זה אני זה החרא הזה ..   אני הורסת לכולם את הכל למה ?..

או שזה רק אני הורסת לו את הכל ולה... וגם לו ולו ולכולם בסופו של דבר עדיין...

 

 

לא פשוט לא יכולה אני יותר מידי מיתחשבת בדבר הזה שניקרא אנשים "חברים" שלי...

שתאמת הם אלה שהכי פוגעים בי.

 

לא באלי יותר לדבר לא באלי יותר להקשיב לא באלי יותר לינשום ולא ליראות דבר פשוט לא באלי דבר!

אתם עוד תיראו אני אצליח אני אשכח את כולכם ואולי אז אתחיל חיים... אולי.. ...

 

 

 

 

 

 

הילדה ששם בוכה זאת לא אני ... זאת רק עוד הישתקפות שלי

הילדה ששם נישברת לא יכול ליהיות שזאת אני

הילדה שנאכלת מבפנים כבר אין דבר

הילדה שרק סובלת כן הפעם זאת אני..

הילדה ששם יושבת הילדה רוצה לאמר

הילדה רוצה ליברוח אין לה שוב כוחות הילדה הזאת פשוט נישברת

ושוב פעם מיתקפלת ... את הכל אני שומרת .את הכל בתוך ליבי

עד שיום אחד יבוא והכל יברח אצלי

אז כולם ידעו מי זאת  הילדה ששם ישבה הילדה שכבר בוגרת

והפכה לנערה... הילדה איבדה תיקווה כל חלום כל מישאלה

הילדה איבדה חיוך ואת כל השימחה

אך כרגע הילדה היא עדיין היא קטנה

היא עדיין כאן יושבת ,היא יושבת מחכה

את הכל שומרת היא ביפנים היא בתוכה את הכאב והדמעות מימך

היא מסתירה..

את השקט שתוקף רוצה היא למלאות בפרחים ופרפרים בצבעים

ונצנצים ... הכל ניהיה אפל ודבר כבר לא ניראה עד כמה שאתה

לא תנסה לשפרה...

את האור ואת התכלת היא רוצה שוב ליראות

לאמת וגם לכוח אין לה כוח לחכות

את הביטחון ואת השקט היא מחכה שלה תגיש

את אהבתה השורפת היא רוצה שסופ סופ תרגיש

אז עכשיו אתה יודע או כבר לפחות מודע ... שהיא עדיין

שם יושבת וכניראה לך היא מחכה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתם עוד דברים וסתם עוד מחשבות סתם לחשוב עם ליהיות או לא ליהיות..

סתם עוד לדעת סתם שוב לחשוב סתם שוב לגעת ושוב לחוות...

סתם שוב ליפול ולא לעלות סתם פשוט לשבת ושוב לקוות

עוד פעם לישאול האם אוהבת באמת עוד פעם ליטעות לגלות וליבכות

לישאול שוב פעם סתם פעם אחרונה האם היה שווה כל מילה..:

כן או לא זאת השאלה שלי , לאהוב אותך או שאולי לשכוח מהכל

לשכוח שאהבתי גם אז פעם

כן או לא לעזוב או להישאר בעולם שאני לא אוהבת

עם אנשים שאומרים שאוהבים אותך אך לא מיתכוונים לזה באמת

אנשים ששמחים מחייכים אך מתים מביפנים ... כן ללכת או כן לברוח

לעזוב את הכל ולאחד ולתמיד לישכוח

לראות איך כולם עומדים ורק אתה נופל וכל מה שנישאר לך

לעשות זה רק ליבכות...

כן לדעת אך כבר לא לקוות... לנסות לא לידרוך שוב על אותן הטעויות

כן לישמוח וליפעמים גם ליבכות

לא ליברוח מניסיונות.. כן נישאר רק לחכות

סתם שוב לשבת ושוב ליבהוט על הירח ועל הכוכבים

ליהיות שם למלעה ולהיסתכל על אנשים ליראות מישם איך כולם חיים

לעשות משו שאני רוצה ופעם ראשונה ליהות הזוכה .. לקבל את מה שאני רוצה

לא להישבר מכל תאונה..ליהיות חזקה גם אם כבר אין שום כוח

ליהיות תמיד ורק ליתמוך

להמשיך ליחיות גם עם בעיות גם עם לא רואים עכשיו פיתרונות

ליזכור תמיד  שאולי אני לא לבד שישנו מישו שיושב שם מהצד

לחשוב תמיד כבר לא רק על אחרים לחשוב טיפה גם רק על עצמי..

אז החלטתי פשוט ככה זה אני!

 

זהו החלטתי כניראה כבר סופי שאני לא רוצה אותך ... כע עבר לי כמו שאומרים ...ועם זה עבר הכל .. גם כבר ניהיה לי דיי לא אכפת מאנשים ... גם ככה להם לא אכפת מימני לא אכפת לי כבר אם אנשים יקפצו מהגג או לאדעת מה תעשו מה שאתם רוצים עם החיים שלכם רק תפסיקו להפיל הכל עליי ולהאשים אותי תמיד לא מיתערבת ולא מיתקרבת לבעיות שלכם יש לי מספיק את שלי ביי אני כאן אבל עדיין...

 

 

 

Image Hosted by ImageShack.us

   

תודה ג'ניה עזרתה לי לארגן תמחשבות חסר לי עכשיו שאתה לא כאן.. חבל מאוד באמת..

טוב לדעת שלפחות אבל בשיא האמת והכבוד אני יקרה באמת לפחות למישו ... לא מהכוונה שרוצים אותי ___ אלה יקרה כבנאדם מאוד יקר ... טוב לדעת שלפחות אתה הכי מנסה להבין אותי היחידי ...

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי *סתם_ אחת* , 10/11/2008 16:18  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*סתם_ אחת* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *סתם_ אחת* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)