לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה האור שלי גם אם הוא לא תמיד לבן.



Avatarכינוי:  *סתם_ אחת*

בת: 31

ICQ: 478521459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

זה כבר הגיע גם לב"ש


הינה זה .. זה גם הגיע כבר לפה זה כבר בב"ש .. למה אלוהים למה יש מילחמות בקשה אפסק אני לא עומדת בזה יש לי חרדות בלי הפסקה לחץ וטראומה פסיכולוג בקשה פסיכולוג אני צריכה מומחה דחוף אני מיתפוצצת אני עם טראומה למילחמות ואזעקות ובומים גדולים מהמילחמה הקודמת  מילחמת לבנון השנייה אני פשוט בבהלה ענקית השכל מנסה להירגע ואולי קצת מצליח אבל הגוף כולו רועד רעידות חמורות יותר מחולה פרקינסון לא אלינו טפו טפו טפו..

אני פשוט לא יכולה לישלוט בעצמי אני עוד רגע בוכה מישו בקשה תעשו שזה יפסק כבר עכשיו לא עומדת בזה לא עוד דקה.. נישברת כאן עכשיו בזה הרגע.. לבד.

נכתב על ידי *סתם_ אחת* , 30/12/2008 23:06  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גורלינו הוא לא מוות ומילחמה גורלינו הוא ליחיות בשקט שלווה ואהבה!!


 

 

גורלינו הוא לא מוות ומילחמה גורלינו הוא ליחיות בשקט שלווה ואהבה!!!!

 

 

הגורל שלנו נטול בידי אנשים שלא מיתחשבים בנו האם זה נכון ?..ניתן לזה להמשיך וליהיות כך...

לא מיזמן ניכנסתי לוואלה וקראתי דבר שפשוט אין נכון אמת לאמיתה ולכן הינה  הדבר הזה:

תגובה של ציוני אכפתי:

בראשית תגובתי לכל המצב הבטיחוני הקשה ולפני הכל, חייבים לשים לנגד ענינו את השבוי גלעד שליט ולפעול מייד לשחרורו, כל אם ואב חייבים לראות בו כבנם, כי היום זה גלעד מחר זה הבן שלי או שלך, ולא משנה איזה ממשלה תהיה לנו, חייבים לשלם כל מחיר בשביל להחזירו מייד לחיק משפחתו, גם במחיר של החזרת מאות שבויי אויב. או מחיר כואב אחר, אם הממשלה תתמקד בנושא ותעמיד אותו בסדר עדיפות ראשון, אז היא באמת מסוגלת להחזיר את גלעד שליט. חייל שבוי זהו נר דולק כל היום לנגד ענינו ואין לשכוח אותו לרגע לפני שחלילה הנר הזה יכבה.
חברים אזרחי ישראל היקרים, לאן הגענו??? מדינת היהודים , באמת עם סגולה? באמת אור לגויים?
אולי היינו באמת פעם כאלו, לפני שנים כשהיו מנהיגנו ציוניים אמיתיים ואצילים שרוצים רק את טובת העם בלבד, כמו מנחם בגין ז"ל.
מלחמת לבנון השנייה, בזיון למדינת ישראל, היינו ללעג לעולם, איזה פנאטי, פלח קטן ומכוער (נסארללה) הבטיח קיים והצליח , סיבב על אצבע קטנה ממשלה שלמה, כל הצפון הופצץ יומם ולילה במשך תקופה ארוכה וממשלתנו צפתה בשיתוק מוחלט, ועכשיו הדרום במלחמה יום יומית, מופצץ ללא הרף, תושבי הדרום הם שבויי החמאס. תתארו לכם שביום אחד נופלים בתל אביב 10-20 רקטות שמשבשים את מהלך החיים, האם הממשלה תעבור לסדר היום??? אבל הדרום, מקום קטן וזניח, אין מהדרום מספיק מנדטים, אז בשביל מה להתאמץ? צה"ל צבא אדיר וחזק אבל צוות האימפוטנטים בממשלה כובלים את ידיו. האויב הורג בנו ותוקף אותנו יום יום שעה שעה ואנו יפי הנפש לא עושים דבר, הרי לא יפה לפגוע בהם, מה יחשוב עלינו האח הגדול. בצה"ל חיילים ומפקדים יקרים ואמיצים שפעלו ופועלים באומץ ומופת מחוץ לגבולות ישראל במבצעים קשים ומורכבים עם המון הצלחות, ומה קרה?? היו מס' הפגנות של כמה ערבושים ותוך ימים ספורים הכל נרגע ונשכח. אז כאן בתוך מדינתנו מכים בנו ללא רחם יומם וליל ואין לנו מה לעשות?? הגיוני?? יש לנו היום ובכל עת את הכח להכות בהם חזק מאוד, לגרום להם לרדת על הברכיים, להתחנן על נפשם, לגרום להם לשווע להודנא)- הפסקת אש. כל טיל שלהם יזכה בהתקפה מסיבית של חיל האויר שלנו, ללא כוחות קרקעיים. אבל ממש תגובה על כל רקטה שלהם. לא לוותר, לנתק אותם מהחשמל לתקופות ארוכות, להביא עליהם ממש את מכת החושך, למנוע מהם הרבה דברים, לדכא אותם, זה מה שהם הזמינו הגיע הזמן לספק להם את הסחורה!

האם ניתן לאנשים ליפגוע בנו למה תגידו מה מפריע לכם ליחיות בשקט למה אי אפשר ליחיות יום בלי מילחמה האם זה עוזר לכם בדבר מה?

אני בטוחה ויודעת שכל ילד חולם ורוצה להקים עולם שבו אפפעם אין מילחמה עולם של שקט שלווה ואהבה עולם של שימחה חיוכים וכייפ עולם שבו כולם יכולים ליחיות ביחד עולם שבו אין מילחמה ואלימות עולם שבו אין אפילו ולא קיימת המילה מכה! עולם פשוט מופלא !

אז למה ,למה לא ניתן ליצור את העולם הזה למה הא.?

הרי כבר היתה ילדה אחת שכתבה מיכתב שלום לעולם ילדה קטנה בת 7 מיסכנה שבסוף הלך גם גורלה וכל מה שנישאר מימנה הוא מיכתב למדינה האם ניתם לדברים כאלה להרוס אותנו ואת השאר האם ניתן לזה ליקרות שנית

 צריך להיתאחד כולנו יחד לעולם טוב יותר להקים את מה שאנחנו רוצים הרי אם יש רצון יש גם יכולת אם מאמינים כולם יחדיו במשו הרי ניתן ליצור אותו ... אז למה לא יוצרים ואין דבר?.. האם לאנשים לא ניאמס כבר?..

האם הם לא רוצים שלום ושקט מחר מה מפריע להכל למה אין אור למה אין היתקדמות אתם רוצים להימחק לעד

אתם כולכם אומרים שארץ ישראל ועם ישראל לעולם לא ימחק אך אתם לא רואים איך יום יום נעלמים ונימחקים דברים אנשים שטחים חיילים כל דבר מהעולם הזה ומה אתם לא עושים דבר עד שלבסוף נימחק מכאן!

 אתם מפקירים כרגע תנגב אתם לא עושים כלום בדוק אם זה היה קורה בת"א היתם פועלים כבר מיזמן אך כרגע אתם נחים ובאותו הזמן הולך ונעלם ונימחק לו עוד שטח ועוד שטח מיפני האדמה הזאת שניקראת ארץ ישראל !

צריך לעשות משו לשם שינוי כבר בבקשה!! בואו ניתאחד כולם לעתידינו!

 

 

 

________________________________________________________________________________!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אזז... ככה...

 

אחחח... הימים הולכים ומיצטמצמים לא נישאר עוד הרבה עד שתגיעה נקודת הסוף ומכאן הכל ישכח לעולמים

ולא ניתראה יותר אפעם בחיים.

 

אוטוטו חנוכה .. חופשששששששששש זמן למחשבה ולטיפת כייפ !P=

 

 

אני נוסעת מכאן עד כמה רחוק שרגלי יוכלו לקחת אותי מהמקום הזה מהחור הזה תחת השם באר שבע

סוף סוף יהיה לי לפחות טיפת זמן קטנה למחשבה עצמית

אני דיי חשבתי כבר מה לשנות אבל אני לא הכי יודעת איך לשנות את זה או ש..יותר נכון אני יודעת

איך לשנות את זה אבל אין לי גרוש של אומץ כדי לקום ולעשות זאת לעשות תשינוי הזה השינוי הכי רציני שיכול ליהיות בחיי אבל אני לא מסוגלת אני משקשקת מפחד אני לא יודעת איך לעשות זאת

אין לי כוח אני מפחדת לישמוע את מה שאני לא רוצה לישמוע אפפעם בחיים

אני לא רוצה ליראות שוב כישלון שוב דמעות שוב אי הצלחה עצמית ומה .. מה יהיה אחרי כל זה

לא יהיה כלום שום דבר טוב מעודד שום תירוץ תיקווה מסקנה או מטרה להמשיך כך יותר לחיות

לא שיש ביכלל דרך אחרת ליחיות פשוט אין איך להגיע לזה אין לי תעוזר שלי שיעזור לי אין לי תתומך שאני

צריכה כדי שיעזור לי להגיע למטרה ..

אילו רק היתי בטוחה שיש בזה משו לפחות משו הגיוני מהצד שלי שלו של מישו אולי היתי מביטה

על זה טיפה אחרת אני נימאס לי ליהיות המיותרת שיושבת מהצד ועל כל זה מיתבוננת אני רוצה ליהיות חלק

מיזה חלק מהחיים של מישו אחר ליהיות החלק המשלים החסר החלק שגם לי אין את המשכו ולימצוא אותו

אני לא רוצה לדעת שזה יסתיים ברע או בלא טוב אני לא מעוניינת לא לישמוע ולא לדמיין זאת אני לא

רוצה לחשוב על זה לא מקרוב ולא מרחוק..

 

אני רוצה אני מיתפללת שיבוא היום .. היום הנכון שלי מתי שמשו ירמוז לי שזה הזמן אך אין כרגע דבר.

אני נוסעת שוב .. שוב לימצוא תשקט הנפשי והפנימי שלי כדי שוב לחלום מהצד על איך החיים היו

יכולים ליהיות אילו ו... אך באמת הדבר היחידי שאני מסוגלת הוא באמת רק לחלום על  זה ואני לא רוצה

שלפחות את זה שאפחד לא יקח מימני תחלומות והאשליות האחרונות שנישארו חרוטים עמוק בליבי

אני אשתנה לא ממש הרבה באופי אין לי ממש מה לשנות אותו חוץ מי לעורר סוף סוף תיצור ההיפראקטיבי

הקטן והחמוד שלי שיתחיל לירקוד ולקפץ מאושר כבר כמה שנים הוא בטרדמה עמוקה ורוצה להישתחרר

אבל ביגלל רוב הדברים שנאמרים כאן הוא לא מסוגל.......

 

אני חושבת שאני גם הולכת להיסתפר בחופשת החנוכה שמה זין על __________ שלי שאמרה שזה

לא ממש יתאים לי מה שאני רוצה לעשות אבל הייי לא לישכוח הראש הזה שלי ואעשה בו מה שבאלי!

 

 

להתחיל דרך חיים חדשה מלאה תיקווה.

  

 

בדרך בא תלך כבר הלכו מיליון לפניך בדרך בה אתה יש כאלה שגם לא חזרו בדרך שתחזור

אל תישכח לכולם לאמור שאת הכל אני תמיד אזכור!

בדרך בא הלכתי שום דבר לא מצאתי את עצמי רק איבדתי הלכתי סרור וסרור עד שהלב אמר עצור

ורגלי פנו בחזרה לדרך הראשונה.. שבה ראיתי ואותה אהבתי אך לצערי אותה גם לא היכרתי .

אך אם לא אצעד קדימה אז גם לא אדע אולי בהמשך מחכה לי הפתעה נעימה!

 

 

נכתב על ידי *סתם_ אחת* , 19/12/2008 15:05  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריצה.


שלום שלום הנה אוריצ'וק כאן פרצתי לאהובתי מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחע!!! ניצלתי את ההזדמנות שהיא מנגנת בגיטרה.

 

תראו איזה שינוי מדהים יש כאן בבלוג...חחח אני אומרת הגיע הזמן.

ברצוני לאמר כמה מילים על אהובה שלי, אין הרבה כמוה בעולם ובשיא הרצינות היא חברה מדהימה,

כל אחד היה יכול להיות בר מזל אם היא נמצאת.. מה שכן לא לגרום להתעצבן אחרת היא כבר תחטיף במלוא כוחה...וביננו יש לה כוח.

 

היום היה לי ולה בגרות בעל פה אנגלית הלך לה יחסית בסדר, כמובן שאני חושבת שהיא עברה אני מאוד מקווה בשבילה! האמן.

 

חולה עליה!!!!!!!!!! P:

 

מואה.

יום מדהים לכולם

 

נכתב על ידי *סתם_ אחת* , 17/12/2008 13:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*סתם_ אחת* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *סתם_ אחת* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)