לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's not the fall that will kill you


It's The Ground.

Avatarכינוי:  O. a

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

Need You Now..


 
 
Picture perfect memories,
Scattered all around the floor.
Reaching for the phone cause, I can't fight it any more.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
Said I wouldn't call  but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

Another shot of whiskey, can't stop looking at the door.
Wishing you'd come sweeping in the way you did before.
And I wonder if I ever cross your mind.
For me it happens all the time.

It's a quarter after one, I'm a little drunk,
And I need you now.
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.

Yes I'd rather hurt than feel nothing at all.
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now.
And I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now.
And I don't know how I can do without, I just need you now.
I just need you now.
Oh baby I need you now.

 

 

 

  

חתיך שלי...

אני באמת לא יכולה בלעדיך.....

מבינה את זה.. באמת שאני מבינה..

מבינה שאתה עסוק.

מבינה שאין לך זמן אליי.

אבל באמת באמת שאני צריכה אותך.

 

כלכך חסר לי..

כלכך חסר לי החיבוק שלך.........

כלכך חסר לי הדיבור איתך.

אני לא מסוגלת לאבד אותך. לא מסוגלת להמשיך ככה..

בחיים שבהם אתה לא לוקח חלק......

אני צריכה אותך פה איתי.

צריכה את הדיבור איתך...

צריכה את השתיקה איתך.

 

היית כלכך חסר במסיבת סיום..

ובפורים, כשהייתי צריכה אותך יותר מהכול.

   

תרים טלפון.

כי באמת שקשה פה בלעדיך.

ואני לא אוותר עליך. לא שוב.

 

אחות גדולה מדהימה יש לי.

אבל איפה היא?

 

אוהבת כלכך. . .

  


 

ב"ה הרוב טוב.

ובעז"ה רק ישתפר מרגע לרגע...

כי חיים רק פעם אחת

(:

  

 אללה מסיימים בצפרררר

מסיבת סיום הייתה לפנים!.

  

אין על מחזור א'. פשוט לא קיים.

 

לא מעכלת. ממש לא מתיישב העניין...

 

אבל זורמים :)

 

 

 

 

O.a

  

נכתב על ידי O. a , 4/5/2010 02:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO. a אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O. a ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)