לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

תמר: השמיים נפלו, ירדן עידכנה!''


אזז.. אני אעדכן על פורים.. כי למי יש כוח לחשוב על מה לכתוב?XD

טוב אז ביום ראשון דנה באה אלי באיזה ארבע וברבע לחמש הלכנו לתחנה כדי להגיעה לערב+ הפנינג פורים אבל אז גילינו שפיספסנו אותוXD אז אבא שלי לקח אותנו (אהה ואני סתם שמתי כובע והיא הדביקה על עצמה מדבקות של הנחנות בצומת ספריםXDDD)*חפירהחפירה*

בכל מקרה בהפנינג הלכנו לדרכים שונותXD וסתם הסתובבתי עם אנשים ואז הלכתי לערב ובהפסקה חזרתי והלכנו לארץ אכפתיה ואז לצריף אבל הוא היה תפוס ואז מאיה נשכה אותי אז חזרנו לארץ אכפתיה וכמאט נירדמנו... אבל אז האוטובוסים הגיעו ולא היה לי כוח להישאר לדיסקו.. אז הלכתי לאופיר... בכל מקרה שם אכלנו את הבמבה של דנה ושטויות אחרות...

אחר כך ביום חמישי בערך בחמש הלכתי לעינת ואז אנשים (איתי,ברלב,הלה,מיתר,עדי וסוף אהה ועמר(סליחה)XD) באו ואכלנו פסטה ופיצהXD ואז הלכנו למין גבעה ועשינו קומזיץ והמקל עקץ אותיבכל מקרה אחר כך חזרתי בערך ב-11 אחרי שכולם עזבו אותי ואת עינת ישנות על הגבעה המזדיינת והשאירו אותנו להחזיר את כל הדברים לבד! 

בכל מקרה עכשיו התעוררתי... וישנתי מעולההה, לא ישנתי כל כך טוב מאז תאילנד!

ועוד בכל מקרה... לילה טוב אני חושבת שאני אחזור לישוןXD

 

ירדן ''המפחידה''

מעלה זיכרונותXD

 

משהו קטן וטוב: העקיצה כבר לא נפוחהXD

נכתב על ידי , 11/3/2009 20:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,187
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyardenXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yardenXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)