לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  נועהה ~ אריאללל (:

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

=[ ..


אוףאוףוף .. 

 

נמאס לי מכל המבחנים ..

מכל הלחץ של כולם ..

של ההורים..

נמאס לי ללמוד ולקבל שישים..

במקרה הטוב 70...

נמאס לי להפגע משטויות של ילדים חראות ..

נמאס לי להרגיש לפעמים לבד..

שלאף אחד אני לא מעניינת..

לא מעניין אפחד מה אני מרגישה..

מה איתי..

נמאס לשמוע שירי דיכי =/

נמאסס לי שאין לי פלא :@ !!!!

נמאס לי לשמוע שמרכלייםם עליי .

נמאסאסאס לגלות שמי שאתה הכי אוהב צבוע בסוף ......................

נמאס לי לדאוג כל הזמן לכולם ולהיות לחוצה

נמאס לי מכל הפאקצות שחשותת את עצמן %^$ !!!!!!!!!!!!

נמאס לייייי שמסננים ואז אומרים שלא קיבלו את ההודעה..האמהאמאה

נמאס לי שלא מעריכים אותי כמו שאני :(

נמאססססססססס מאליאנס S:

אוףףף נמאס לי להיות דבוקה לשירר Gotta Go On My Own Way 

S:S:S:S:

 

 

והכיכיכיי

נמאס לייי שאני לא מצליחה עכשיו להרדם וישנתי רק איזה שלוש שעות $#&%$@

 

 

 

וסתם לא הלכתי לבצפר........

 

 

 

סבתונא עוד בבית חולים :( לא יודעים עוד מה ישלה כ''כ.

 

סליחה על החפירה...........

 

 

 

~יצור .. ~

 

 

 

 

28.1.08

18:55

נועה

משום מה אני לא מצליחה לראות תגובות או להגיב.

אריאל הכל יהייה בסדר יש לכולנו תקופה קשה מבחינת הלימודים בגלל שהייתה את השביתה

וצריכים להשלים הכל אבל זה ירגע בקרוב..

באמת שבכלל לא רק בלימודים יש תקופות טובות  יותר וטובות פחות.

וזה עובר ..=] תחשבי חיובי ..ושיש אנשים שסובלים מבעיות פי אלף יותר גדולות.

אם את רוצה לדבר איתי את יכולה להתקשר =] אבל בכל מקרה אני צריכה לדבר איתך..33>

 

נכתב על ידי נועהה ~ אריאללל (: , 28/1/2008 11:49  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאללללללום (:


 

היייייייייייי

כאן תבלוללולולולולולולוללולולווללולולולולל ויצורורורורורורוו ועדנונונוננונו לייק... OMG

 

מה קורוושש|?

עדנווש התגעגנווו אליייייייייך

LOVE U

=]

 

 

 

 

 

קאטןןןןןןןןןןןן איתנוו

יצור חמודד

הינה תמונההP:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח XDDD

PP=

לאב יו

 

חחחחחחחחחחח

אוהבים אותכם[=

 

עד כאן.

 


נכתב על ידי נועהה ~ אריאללל (: , 20/1/2008 17:05  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



~יום שישייי~


טוב זה לא היה כזה מתוכנן אבל אני ואריאל הלכנו לשחק כדורסל ואז פגשנו את תבל,אור וקארין אז היינו איתם ואז זה נמשך לבערך 4 שעות חח ^^

היה ממש נחמד חוץ מהחלקים המפגרים והמשעממים שללל לשחק כדורסל באמצע שוסטר ולראות סקייטרים לא ממש מלהיבים חחח ..שהיה מאוד מאוד מאוד שקוף שאנחנו עוקבות אחריהם ><

וזיו אנחנו לא עשינו את זה מתוך רוע לב אלא בגלל שהיה לנו מאוד מאוד משעמם ולא רצית לבוא =//

אז כמו ששיפט אמרה חח : "אם ההר לא בא למוחמד, מוחמד יבוא אל ההר!" אז כמו שהבנת מוחמד בסוף בא אל ההר אבל .. לא יצא מזה הרבה. סורי 33> ..

ואז המשכנו להסתובב בכל השכונה סתם ולצרוח דברים ...חחח לבסוף הלכנו הביתה...וזהההו (:

רק שכל כל כל זה נמשך 20000 שנה כל כיוון! חח

 

 

נ.ב. אריאל למה רק אני כותבת פה מישהו מוכן להסביר לי ? חח

 

בבההיי =]

נכתב על ידי נועהה ~ אריאללל (: , 18/1/2008 18:29  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



*מקרה מוזר*


היום אני ואריאל הלכנו לנו לקנטרי לא משנה מה עשינו שם ^^  חחח סתם ..

קיצר היינו איפה שהמגרש כדורסל ואז בא ילד יפיוף קטן נראה בן 3 .. הוא התחיל לשחק איתנו XD

נראה ממש ממש חמוד!! אז קוראים לו ריף ומסתבר שהוא בכלל בן 7! S=

הוא התחיל לקלל אותנו וללכת איתנו מכותתתתתתתת

איזה ילד דפוווק התחיל לקרוא לאריאל ******* חח DD:

ולקלל כמו איזה בן 17 איזה ערס יאבלהה

הלכנו ממש ממש מכות עם צוציק בכתה ב' שנראה בן שנתיים וחציייי איזה קופיף

 

 ברחנו משם XDD

 

 

 

חח נתקלתי בתמונה כמו פסחזוןן חח מישהו מכיר בכלל?! אליאנס-ספרות-שמרית S=

 

 

-נועה-

 



נכתב על ידי נועהה ~ אריאללל (: , 9/1/2008 21:52  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





362

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועהה ~ אריאללל (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועהה ~ אריאללל (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)