לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  נועהה ~ אריאללל (:

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

..


ההההי מה קורה אנשים? (:

מזה אנשים חח הקוראים היחידים שלנו שהם גם לא עוקבים זה תבל,אור,זיו ושירה..אז היי לכם XDD

 

אאאמ אני ואריאל לא ממש עדכנו בזמן האחרון בגלל כל המבחנים, כל יומיים שלושה מבחן ..אז יש מלא לחץ ://

סורי אבל תצטרכו לחכות קצת חח ..ורק בזמן שיהיה לנו נוכל לכתוב לכם =]]

 

אז הצלחתי לכתוב ואין לי כל כך על מה.. רק למי שיודע אז בקשר לפוסט הקודם אני לא יודעת אם אני חושבת ככה, משהו חלקי.. זה די התקדם..((:

 

תגיבו ♥

גם על העיצוב החדש ;]]

ובהצלחה לכולם במבחנים..

אתם גם באליאנס אהמ חח.

 

אה וזיו זה לא אתה DD:

אז באמת ממש אל תחשוב על זה חח ..ואני מקווה שתחשוב על מה שאמרתי לך וזה ישתפר.

 

בבבהי

-נועה-

 

אההה ואריאל את חוצפנית אפילו שכפרה עלייך

חחח

מזה נועה תעדכני ?!DD:

להזכירך, הבלוג רשום גם על שמך! חח

סתם אוהבתותך

אבל תעדכני גם ! #_#

 

 

נכתב על ידי נועהה ~ אריאללל (: , 17/2/2008 18:59  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



..


אמרו לי שאתה אחר ממה שאני חושבת, אני לא יודעת אם זה נכון או לא..

לא רוצה להידפק שוב פעם ולא לצאת פראירית או תמימה.

אני לא יודעת כבר למה להאמין.

 

 איזה אנשים מגעילים שלא איכפת להם מאחרים. אפילו מחברים.

 

=//

 

נכתב על ידי נועהה ~ אריאללל (: , 2/2/2008 18:20  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





362

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועהה ~ אריאללל (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועהה ~ אריאללל (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)