לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג -רגיל ופשוט..

שונאת אתכם :OOO

כינוי:  אחת ששונאת בלוגים !

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

פוסט נורמלי - הפעם ..


למה אתם לא מגיבים ?
השקעתי את כל הנשמה זה ואתם = כלום ..
טוב סורי כי אני ממש מעוצבנת, אמא שלי אומרת שזה ההתבגרות ועכשיו אני עוד יותר מעוצבנת !!! :[[
נכתב על ידי אחת ששונאת בלוגים ! , 1/1/2008 11:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גשם !!!


איזה יום מגעיל היום ברמת גן - הכל גשום , ואומרים שהכנרת במצב רע :///
נכתב על ידי אחת ששונאת בלוגים ! , 1/1/2008 11:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט וואן !


יאיי , הבלוג המפגר נפתח. רק תדעו שזה שאמרתי שאני שונאת אתכם, זה לא אישי.... מה אתם אומרים על פוסט ראשון והבלוג ה-101 שלי בערך???
נכתב על ידי אחת ששונאת בלוגים ! , 1/1/2008 11:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת ששונאת בלוגים ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת ששונאת בלוגים ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)