לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס מירית ומיץ עגבניות .


בלה בלה בלה :]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

סוף סוף עידכון..


וואו כמה דברים היו השבוע.

חיים עמוסים סופסוף !

אני עכשיו בביצפר, שיעור חופשי .. יאי !

 

יום אחרי הסילבסטר היה יומולדת לוידלון הבולבולון -מזל טוב אח גיבור :)

על הבוקר התחבאנו כמו חבורת מפגרות מאחורי הקיר וחיכינו שהוא יבוא,

קפצנו עליו בהתרגשות והוא העיף אותנו בכאפה :O.

*אוהבים אותך וידל*

יום אחר כך היינו בהתנחלות אצלו בבית, אין כמו לשבת עם חבורת בהמות שאוכלים כל בשר אפשרי,

אעע הפרגיות האלה, כוסיות. !

האחים הסטלניים של וידל הביאו את האלכוהול, וכן היה שמח .

( העממ שני סליחה לא התכוונתי לאנוס אותך בשירותים , חשבתי שהמבט שלך הראה "כן" )

עפנו הביתה בשעה לא מוגדרת וצללנו למיטה כחבורת דובי פאנדה עייפים.

 

יום ראשון היה יומולדת לאביגיל

מזלל טובב צוציקיתת ((:

הלכנו לקריון לעשות לה קצת פאדיחות

(לרוץ עם זיקוקים, לצעוק על אנשים מוזרים, לבקש מאנשים שיגידו לה מזל טוב, וכן - לדבר עם במבות!).

מה שבטוח כולם ידעו שיש לילדה בשם אביגיל יומולדת.

 

דברים שאני חייבת לעשות עד יום שישי:

- להפסיק לשמוע את האלבום של מטרופולין.

- להפסיק לשמוע את האלבום של כנסיית השכל.

- לשכנע את נועם לשלוח לי את השיר של אביב גפן.

- להפסיק לאכול עוגות ^^ .

- להסביר לסי שהיא ג'ינגגג'''יייתתתתתת.

- לנסות להסביר במילים כמה אני אוהבת אותך ! 3>

......

 

יום קסום :)

 

 

נ.ב. -

ג'ולי לידי והיא מנסה לאנוס אותי. הלפ. !

 

 

נכתב על ידי , 7/1/2008 09:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה יצאת לטיול באחד מהאתרים בארץ?
חנוכה. כנס מופ"ת :]

איפה התקיים הטיול וכמה זמן הוא ארך?
ירוחם (עעא כבוד!), היה יומיים

האם ישנת פעם בחוץ (באוהל או בשק שינה מתחת לשמיים)?
10 ימים, קורס משצים 2007.. נדיר .

לאן היית מעדיפה לצאת לטיול, במדבר יהודה או בגולן?
מדבר יהודה. אפעם לא הייתי שם

האם קרה פעם, שעלית על הר ממש גבוה? האם הרגשת שאת "על גג העולם"?
כן, ססאןן פרנסיסקו, פחד מוות S:

מה את מעדיפה, לטייל עם חברים או לבדך?
חבריםם , הכי שכוננה

האם בישלת פעם אוכל בשטח? מה הכנת? היה טעים?
ניסיתי לבשל יצא רעל.

האם קרה שנשארת ערה עד הבוקר, רק כדי לראות את הזריחה?
כמעט כל חופש.

נכתב על ידי , 1/1/2008 20:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2008 (:


לרגל השנה החדשה החלטתי לפתוח בלוג!

טאדאם ! :O

טוב האמת אני מנסה כבר חצי שנה אבל מה לעשות?!

יש אנשים שמתקשים להתחבר עם הטכנולוגיה (להלן: אני.)

 

אתמול היה הסילבסטר, (:

זה התחיל מרצון עז ללכת לשתות משו בבית קפה עם כמה חברות.

אבל אז הבנו שאנשים יסתכלו על זה כחבורת בנות לסביות/חסרות בני זוג.

אז לא נורא! *ניחום עצמי* , חסכנו לעצמנו ערב מוקף בשוודים.

בתחושת יאוש כבדה כבר ראיתי את עצמי יושבת עם פוקפורן ומנשקת את החבר הדמיוני שלי ריצ'רד(הוא קאוובוי בחלל דרך אגב),

אבל לא ! לא אתן לזה לקרות!
כמה שיחות טלפון וכל החבר'ה אצצלי בבית.

זה התחיל מהמטבח המוזר שפתחתי אצלי בחדר שברובו היה מורכב מהחרא של שבת (אוהבת אותך אמא),

ואחר כך הסרט ההזוי ששנידרולה הביאה שגרם לי לרוץ ברחוב כשאני רואה עורב.

כמובןן שעל ההתחלה היתה שיחת הבהרה מצד שני בן חיים הצדיקה שאנחנו לא כופרים,

אנחנו סתם מתכנסים ב 31.12.07 עד 1.1.08 ובמקרה הסילבטר נפל על זה .  

כל הערב נהנו מהבדיחות השנונות והמצחיקות של קורן (תעשה לי ילד).

אבל בשעה 23:30 זה קרה! הכל ישתנה!

אנשים ממש איבדו את השפיות . ,!

 זרקו משפטים לאוויר כמו "עאאע דברו איתי שנה הבאה" , הכניסו 10 בורקסים לפה, הרביצו לג'ינג'ים, נשכו לבובות את האוזן, התחילו לטפס על הקירות, אכלו סוללות, דפקו את הראש במיטה, שרו שירים על המשיח, רקדו סמבה עם חזיות קוקוס על השולחן, התחילו לגעת בעצמם ועוד דברים מוזרים שעדיף לא לציין :)

ואפשר לחשוב מה עשינו- עצרנו נשימה במשך 10 שניות וב 00:00 הבאנו כאפה אחד לשני כאות אהבה וחיבה.

חוץ מהחריגים שהחליטו באמת לקיים את המנהג המוזר ולהתנשק .

(לא לכעוס, אני כותבת מקנאה עזה).

האמת? ציפיתי ליותר.. לאיזה סאנטה קלאוס שיצנח מהשמיים עם 4 חמורים ויזרוק מתנות .. או למינימום קשת בענן וכמה דובוני איכפתלי חותכים וורידים.

אבל לא נורא, בשנה הבאה !

בשעה לא מוגדרת עפו כולם

ורק אני נכנסתי למיטה בהבטחה הקבועה,

שנה הבאה אני יתנשק עם בראד פיט !

 

 

 

שתהיה שנה אזרחית מקסימה !

 

 

נכתב על ידי , 1/1/2008 19:17  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בת: 30

MSN: 




448
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למירית הקסומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מירית הקסומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)